Utallige måder at forbedre sig på med
et værktøj

Øg responshastigheden ved hjælp af LiveAgent.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Har du brug for at øge responshastigheden?

Kan dine supportmedarbejdere ikke svare på kundeforespørgsler i tide? Med LiveAgent helpdesk-software kan du i høj grad forbedre dine supportresponshastigheder.

Med avancerede funktioner og funktionaliteter, såsom automatiseringsregler, en indbygget live chat-widget og en indbygget CRM kan du bevæge dig gnidningsløst mellem den service, du leverer og den service, dine kunder forventer.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman responding to text while walking

Hvor hurtig burde din responshastighed være?

Ideelle responshastigheder varierer fra kanal til kanal og fra branche til branche. Du bør dog stræbe efter at svare kunden så hurtigt som muligt. Her er, hvad den gennemsnitlige kunde forventer:

Email received in inbox E-mail: 15 min – 1 time

Live chat: 2 min 40 sek

Call center Call center: 20 sek – 5 min

Sociale medier: 1 time

Overbelastet med for mange anmodninger?

Det kan være svært at øge svarhastigheden, især hvis du har store mængder af indgående kundeforespørgsler hver dag. Den bedste løsning?

Help desk software, der strømliner og organiserer alle indkommende kundekrav efter vigtighed og kanal. Forespørgsler fra flere kanaler (e-mail, livechat, sociale medier, call center) bliver centraliseret i en enkelt universel indbakke, som kan tilgås på en sikker måde af alle medlemmer af dit kundesupportteam.

Få flere oplysninger om universel indbakke
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Hvorfor burde du stræbe efter at øge responshastigheden?

Højere kundetilfredshed

66% af kunderne siger, at det bedste, en virksomhed kan gøre, er at respektere deres tid. Gør det ved at svare dine kunder hurtigt, uanset hvilken kanal du bruger.

Forbedrer omsætning og salg

Hurtige svar i realtid forbedrer omsætning og salg. 79% af virksomhederne sagde, at implementering af livechat medførte øget kundeloyalitet, salg og omsætning.

Styrker tillid og loyalitet

At reagere på kunders bekymringer og forespørgsler styrker hurtigt tilliden og kundeloyaliteten, hvilket resulterer i flere gentagne køb og tilfredshed.

Lightning fast responses

Det perfekte værktøj for at øge responshastigheder

Følg din kundes problemløsningsrejse gennem forskellige kanaler, mens du forbliver i den samme hybride billetstrøm.

Spar dine agenter for op til 15 timers arbejde hver uge ved at eliminere behovet for at søge efter kundeoplysninger og tidligere kommunikation.

Omdan besøgende på webstedet til kunder på få sekunder

LiveAgent helpdesk software kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet. Chat med dine kunder i realtid, gør brug af præ-chatformularer, offlineformularer, en indtastningsvisning i realtid og meget.

Med LiveAgent er det nemt at øge responshastigheden.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Du behøver ikke mere at skifte mellem apps

Alle mentions, kommentarer og beskeder fra Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram og Viber bliver automatisk omdannet til billetter og puttet ind i din universelle indbakke.

Vil du øge responshastigheden? Intet er nemmere!

Prøv vores billetteringssystemsoftware i dag, og oplev det selv!

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetteringog automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Flere funktioner, der forbedrer svartider

Automatiseringsregler

Automatisk route billetter til relevante agenter og afdelinger. Brug dåsesvar, tidsregler og SLA-regler. Alt sammen med én helpdesk-billetsoftware.

Indbygget CRM-software

Få adgang til og rediger alle kundeoplysninger med et enkelt klik, alt imens du svarer på kundeforespørgsler i realtid.

40+ integrationer

LiveAgent integreres med over 40 tredjepartsapplikationer såsom Braintree, Shopify eller Mailchimp, hvilket eliminerer behovet for at skifte mellem forskellige konti.

Hvad gør vores helpdesk-software til det rigtige valg?

Most reviewed and number 1

Mest anmeldte og #1 bedømte

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til små virksomheder i 2024.

Preferred by 21k businesses

Foretrukket af 21K virksomheder

Over 21.000 virksomheder, på tværs af forskellige brancher, har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Packed with features

Fyldt med 180+ funktioner

Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og uendelige tilpasninger, tilpasser vores servicedesk-software sig nemt til dine forretningskrav.

Cloud based and secure help desk

Cloud-baseret og sikker

Fuldt ud cloud-baseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Gennemsigtige og overkommelige priser

Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig til en 30-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner.

Hvad venter du på? Begynd at forbedre svarhastighederne i dag!

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
[extrafaq headline="FAQ" question-1="Hvordan kan jeg forbedre min svarhastighed?" answer-1="LiveAgent IT helpdesk-software kan hjælpe dig med at reducere den tid, det tager at besvare dine kunders forespørgsler, da dine agenter ikke skal skifte mellem platforme. Alle kundeforespørgsler samles i ét dashboard og distribueres automatisk mellem dine agenter . Dette sikrer en effektiv arbejdsgang, som i sidste ende forbedrer responshastigheden." question-2="Hvordan kan jeg forbedre min e-mail-svartid?" answer-2="LiveAgent er en funktionsrig kundeserviceløsning, der automatiserer, analyserer og forbinder platforme. Da den er en af ​​de bedste helpdesk-software på markedet, har den funktioner såsom dåsebeskeder, e-mailskabeloner og interne chats, der hjælpe dine agenter med at forbedre e-mailsvartiden med det samme.
Related Articles to Øg responshastigheden

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x