Utallige måder at forbedre sig på med
et værktøj

Forbedre kundeservice med LiveAgent.

  • ✓Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Har du brug for at forbedre din kundeservice?

Begrebet kundeservice er blevet udvidet i det sidste årti. Før handlede kundeservice udelukkende om menneskelig interaktion. Men med fremkomsten af ​​e-handel måtte virksomheder justere deres kundeservicestrategier. Med tonsvis af indgående billetter fra sociale medier og live chat, blev automatisering og chatbots sat i arbejde.

Selvom automatisering og chatbots er meget omkostningseffektive og sparer dig masser af tid, er det vigtigt at bevare den menneskelige forbindelse, når det kommer til at besvare de kundeforespørgsler, som kunderne higer efter, men som chatbots ikke kan levere. Hvordan? Tjek vores fejlsikre tips, der vil forbedre din kundeservice.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of good customer service

Hvad er kundeservice?

Kundeservice er den support og service, du giver dine kunder før, under og efter et køb. Som kundesupportagent er det ekstremt vigtigt at være vidende, villig og forstående gennem hele supportprocessen. Dine kunder skal føle sig værdsat hele vejen igennem.

Ved du, hvordan dine kunder har det?

Når det kommer til at forbedre kundeservicen, er det vigtigt at sætte sig ned og stille de svære spørgsmål. Er dine kunder tilfredse med dit produkt og det serviceniveau du yder? Ofte tror virksomheder, at de yder god service, men deres kunder er ikke enige. Så hvordan kan du finde ud af, om dine kunder er tilfredse med din virksomhed? Ved at måle de metrics, der betyder mest: CSAT, NPS, CES og FRT.

 

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Hvad er et godt kundetilfredshedsscore?

Du bør sigte efter at have et CSAT-score på 80% eller mere, men tilfredshedsscore kan variere fra branche til branche. Selvom CSAT er en god indikator for, hvor godt din virksomhed klarer sig, bør du også måle NPS, CES og FRT for at få et komplet overblik over din service. Ved at spore metrics vil du være i stand til at identificere områder, hvor der kan ske forbedringerr og forbedre din kundetilfredshed.

Forbedre kundesupporten ved at indsamle feedback gennem undersøgelser

CSAT

Kundetilfredshedsscore viser dig, hvor tilfredse kunderne er med dine produkter og service.

NPS

Net promoter score viser sandsynligheden for, at kunderne anbefaler din virksomhed til andre.

CES

Disse kundescorer beregner, hvor nemt eller svært det er at interagere med din virksomhed.

Giv personlig service

71% af forbrugerne siger, at de bliver frustrerede, når en shoppingoplevelse er upersonlig.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Tilbyd omnichannel support

90% af kunderne forventer konsistente interaktioner på tværs af alle kommunikationskanaler.

Give lynhurtige svar

64% af kunderne forventer at modtage realtids assistance, uanset hvilken kundeservicekanal de bruger.

Lightning fast responses

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvordan kan software forbedre din kundeservice?

Skab mindeværdige kundeoplevelser

Et helpdesk-system giver dig mulighed for at gemme og få adgang til vigtige oplysninger om dine kunder, hvorigennem du kan oprette personlige svar på kundeforespørgsler.

Tilbyd 24/7 kundesupport

Tilbyd kundesupport 24/7 gennem selvbetjeningsvidensbaser. Fyld dem med vejledninger og ofte stillede spørgsmål, eller opbyg et fællesskabsforum, hvor dine kunder kan hjælpe hinanden.

Aktiv indsats for at bede om feedback

En fantastisk metode for løbende at forbedre din kundeservice er at indsamle kundefeedback og analysere din agents præstation.

Yde hurtig og nem support

Help desk-software kan hjælpe dig med at yde hurtig og nem support gennem livechat, callcenter- og vidensbasefunktioner, samt integration af sociale medier og automatiseringsfunktioner.

Streamline communication into single dashboard

Strømline alle forespørgsler et enkelt sted

Forbind alle dine kommunikationskanaler (telefon, e-mail, sociale medier, live chat kundeportal) med LiveAgent. Hver gang du modtager en ny forespørgsel, bliver den automatisk skubbet ind i vores system og gemt som en billet.

Derfra kan du administrere, overvåge og svare på alle billetter. Den universelle indbakke er fyldt med tonsvis af funktioner, der gør billethåndtering nem, såsom automatiseringsfunktioner, tags, afdelinger og mere. 

Opret frit med vores WYSIWYG editor

Skab fantastiske vidensbaser med vores “What You See Is What You Get”-editor. Vores software lader dig oprette flere vidensbaser, både interne og eksterne. Fyld dem med vejledninger, videoer, feedback- og forslagsbokse, forum eller ofte stillede spørgsmål.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Sørg for, at dine kunders data er tæt på

Vores indbyggede CRM sørger for, at dine kunders data er nemt tilgængelige. Hver gang du besvarer en billet, er din kundes tidligere interaktioner, køb og data alle tilgængelige. Rediger nemt oplysningerne, mens du chatter eller snakker med dine kunder via vores indbyggede livechat og indbyggede callcenter.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Tilbyd support i realtid

Hastighed er et vigtigt mål, når det kommer til at omdanne besøgende på webstedet til kunder og sørge for, at dine eksisterende kunder er glade. Vores live chat er i øjeblikket den flotteste og hurtigste på markedet. Brug det til proaktivt at kontakte dine kunder, mens de browser på dit websted.

Real-time customer support
Performance analyze

Analyser din præstation

Brug vores robuste dataanalyse- og rapporteringsfunktioner. Se brugsstatistikker, evaluer præstationsrapporter og lær fra kundetilfredshedsvurderingerne. Se, hvem der interagerer med din virksomhed, og overvåg den service, de modtager.

Hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Hvorfor er LiveAgent det rigtige værktøj til at forbedre kundeservice?

Mest anmeldt og #1 ratede

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1-ratede helpdesk-software til små virksomheder i 2019-2020. 

Foretrukket af ​​21.000 virksomheder

Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Fyldt med 180+ funktioner

Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og endeløse brugertilpasninger, tilpasser værktøjet sig nemt til dine forretningskrav.

Cloud-baseret og sikker

Helt cloud-baseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Forholdet mellem pris og værdi? Enestående

LiveAgent er et avanceret helpdesk-system, der kan hjælpe dig med at forbedre din kundeservice og konverteringsrater på samme tid. Vores software har konkurrencedygtige priser og er et fund i betragtning af de store mængder af funktionalitet, den tilbyder. Prøv LiveAgent i dag, der kræves intet kreditkort.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to Forbedre kundeservice

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x