Skift over til LiveAgent i dag og se, hvad der gør det til et godt Hesk-alternativ. LiveAgent er en billet-helpdesk-software, der kan håndtere multi-kanal kommunikation, herunder e-mail-billettering/a>, live chat, call center, sociale medier og kundeportal.
Den understøttes af en lang række funktioner og integrationer med andre softwareløsninger for at hjælpe dig med at skabe problemfri arbejdsgange. Læs mere om LiveAgent eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Hesk |
---|---|---|
Billettering Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billettering. | Hesk tilbyder billettering. |
Live Chat En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | Hesk tilbyder ikke Live Chat. |
Call Center Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Hesk tilbyder ikke Call Center. |
Self-Service En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | Hesk tilbyder en selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | Hesk tilbyder ikke en Facebook-integration. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder Twitter-integration. | Hesk tilbyder Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | Hesk tilbyder ikke Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder Viber-integration. | Hesk tilbyder ikke Viber-integration. |
WhatsApp WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet. | LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration. | Hesk tilbyder ikke WhatsApp-integration. |
Vidensbase En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase. | Hesk tilbyder vidensbase |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Hesk tilbyder ikke kundeforum. |
Automatisering og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | Hesk tilbyder ikke automatisering og regler. |
API Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | Hesk tilbyder ikke API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Hesk tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Hesk tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | Hesk tilbyder ubegrænset historie. |
Ubegrænsede websteder Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Hesk tilbyder ubegrænsede websteder. |
Ubegrænsede chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | Hesk tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Hesk tilbyder ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. | Hesk tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. |
Ubegrænset 24/7 support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Hesk tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support. |
Løs kundesupportforespørgsler hurtigere takket være vores live chat. Du skal blot oprette en brugerdefineret widget eller vælge en fra vores chatknapgalleri og placer den på din hjemmeside. Dine kunder kan blot klikke på den og begynde at chatte med helpdesk-agenter. Denne livechat er rangeret som en af de hurtigste på markedet.
Det understøttes af nyttige funktioner, som f.eks. skrivevisning i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Prøv det selv og se, hvordan du kan forbedre din kundesupport.
LiveAgent sorterer billetter fra og tildeler dem automatisk til agenter takket være automatiseringsregler, du kan konfigurere. Dette er vigtigt, fordi LiveAgent kan håndtere alle vigtige kommunikationskanaler, dine kunder bruger og omdanne indgående kommunikation til billetter.
Få et billetsystem, der håndterer alt vigtigt – e-mails, live chat, opkald, Viber-opkald og sociale medier – Facebook, Twitter, WhatsApp og Instagram. Brug #1 helpdesk-softwaren som et Hesk-, Jira- eller endda ZenDesk-alternativ. Prøv det i dag, og se, hvor problemfri oplevelsen er.
Opret din egen nyttige selvbetjeningsportal fyldt med relevante noter, informative artikler og how-to’s til at håndtere forskellige problemer eller lære noget nyt. Vores kunde- portalfunktioner giver dig mulighed for at drage fordel af kundetilpasset branding, der matcher din virksomhedsstil.
Vidensbasen omfatter også forum, så dine kunder kan give svar til andre mennesker, der kæmper med problemer, eller blot tale om forskellige funktioner. Du kan også bruge det til at indsamle kundefeedback og se, hvordan du kan forbedre din virksomhed.
Vi løser problemer via e-mail, live chat, opkald eller kundeportal 24/7, så vores kunder kan få et pusterum eller fokusere på det vigtige – at hjælpe deres kunder. Kontakt os, når du har brug for noget, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Kig på vores præstationer eller anmeldelserne nedenfor, og se, hvorfor vores kunder skiftede over fra andre løsninger til LiveAgent. Slut dig til os i dag og bliv en glad kunde.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Giv os en chance og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Du behøver ikke at angive nogen kreditkortoplysninger, der er ingen forpligtelser. Sørg for at se vores Tour-video først for at se, hvad LiveAgent ellers kan, eller læs mere om LiveAgent på vores hjemmeside.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.