Leder du efter et Hesk -alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Hesk-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Skift over til LiveAgent i dag og se, hvad der gør det til et godt Hesk-alternativ. LiveAgent er en billet-helpdesk-software, der kan håndtere multi-kanal kommunikation, herunder e-mail-billettering/a>, live chat, call center, sociale medier og kundeportal.

Den understøttes af en lang række funktioner og integrationer med andre softwareløsninger for at hjælpe dig med at skabe problemfri arbejdsgange. Læs mere om LiveAgent eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Hesk vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Hesk
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Hesk tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Hesk tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Hesk tilbyder ikke Call Center.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Hesk tilbyder en selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Hesk tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder Twitter-integration.
Hesk tilbyder Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Hesk tilbyder ikke Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder Viber-integration.
Hesk tilbyder ikke Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
Hesk tilbyder ikke WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Hesk tilbyder vidensbase
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Hesk tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Hesk tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Hesk tilbyder ikke API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Hesk tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Hesk tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Hesk tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Hesk tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Hesk tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Hesk tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Hesk tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Hesk tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Få en hurtig chat-widget i realtid på dit websted

Løs kundesupportforespørgsler hurtigere takket være vores live chat. Du skal blot oprette en brugerdefineret widget eller vælge en fra vores chatknapgalleri og placer den på din hjemmeside. Dine kunder kan blot klikke på den og begynde at chatte med helpdesk-agenter. Denne livechat er rangeret som en af de hurtigste på markedet.

Det understøttes af nyttige funktioner, som f.eks. skrivevisning i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Prøv det selv og se, hvordan du kan forbedre din kundesupport. 

Oplev vores chatsoftware i realtid

Billethåndtering på en nem måde

LiveAgent sorterer billetter fra og tildeler dem automatisk til agenter takket være automatiseringsregler, du kan konfigurere. Dette er vigtigt, fordi LiveAgent kan håndtere alle vigtige kommunikationskanaler, dine kunder bruger og omdanne indgående kommunikation til billetter.

Få et billetsystem, der håndterer alt vigtigt – e-mails, live chat, opkald, Viber-opkald og sociale medierFacebook, Twitter, WhatsApp og Instagram. Brug #1 helpdesk-softwaren som et Hesk-, Jira- eller endda ZenDesk-alternativ. Prøv det i dag, og se, hvor problemfri oplevelsen er. 

Reports in Help desk software - LiveAgent

Flerkanals kommunikationsfunktioner på ét sted

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Vidensbase med branding, der kan tilpasses

Opret din egen nyttige selvbetjeningsportal fyldt med relevante noter, informative artikler og how-to’s til at håndtere forskellige problemer eller lære noget nyt. Vores kunde- portalfunktioner giver dig mulighed for at drage fordel af kundetilpasset branding, der matcher din virksomhedsstil.

Vidensbasen omfatter også forum, så dine kunder kan give svar til andre mennesker, der kæmper med problemer, eller blot tale om forskellige funktioner. Du kan også bruge det til at indsamle kundefeedback og se, hvordan du kan forbedre din virksomhed.

Giv fremragende kundeservice med vores vidensbase

Vores fantastiske kundeservice har din ryg

Vi løser problemer via e-mail, live chat, opkald eller kundeportal 24/7, så vores kunder kan få et pusterum eller fokusere på det vigtige – at hjælpe deres kunder. Kontakt os, når du har brug for noget, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Kig på vores præstationer eller anmeldelserne nedenfor, og se, hvorfor vores kunder skiftede over fra andre løsninger til LiveAgent. Slut dig til os i dag og bliv en glad kunde. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spar meremed LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Er du klar til at skifte over til vores helpdesk-software?

Giv os en chance og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Du behøver ikke at angive nogen kreditkortoplysninger, der er ingen forpligtelser. Sørg for at se vores Tour-video først for at se, hvad LiveAgent ellers kan, eller læs mere om LiveAgent på vores hjemmeside

Sammenlign os med andre help desk -løsninger

    Related Articles to Hesk alternativ

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x