Leder du efter et Helpshift alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Helpshift-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Helpshift er et fantastisk værktøj, men det er ikke alle gode værktøjer, der passer til din virksomhed. Derfor leder du måske efter et godt helpdesk-alternativ til Helpshift. Har du prøvet LiveAgent?

LiveAgent er den ultimative omnichannel helpdesk-softwareløsning til virksomheder af enhver størrelse eller branche. Øg dit kundeengagement, få bedre feedback og forbedre din servicedesk med LiveAgent i dag. Læs mere og find ud af vores billetsystem og andre suveræne værktøjer og funktioner.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

3 fordele ved migrationsprocessen til LiveAgent

Større tilfredshed

Forbedre kundetilfredsheden med vores chat-widget og flere funktioner på dit websted

Bedre kundeengagement

Interagér med din kunde med proaktive funktioner

Sparer tid og penge

LiveAgent ruinerer ikke budgettet, priserne er enkle. Brug lige det du har brug for, for at yde support

HelpShift vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
HelpShift
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
HelpShift tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
HelpShift tilbyder Live Chat.
Call Center
Et call center, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
HelpShift tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
HelpShift tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
HelpShift tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
HelpShift tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
HelpShift tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
HelpShift tilbyder ikke en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
HelpShift tilbyder en WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
HelpShift tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
HelpShift tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
HelpShift tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
HelpShift tilbyder API-funktioner
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
HelpShift tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
HelpShift tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
HelpShift tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
HelpShift tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på din hjemmeside.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
HelpShift tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
HelpShift tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
HelpShift tilbyder ikke optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
HelpShift tilbyder ubegrænset 24/7 support.
increase availability

Et alternativ til Helpshift, som ikke vil skuffe dig

Helpshift er simpelthen fantastisk. Der er dog en grund til, at konkurrencen er der, og du vil måske skifte over til en helpdesk-software, der passer dig bedre. Det er derfor, vi er her for at fortælle dig om LiveAgent. 

LiveAgent tilbyder dig de bedste værktøjer i én kundeservicedesk-løsning. Denne cloud help desk software omfatter et pålideligt billetsystem, superhurtig chatfunktion, vidensbase, call center og endda support af sociale mediekanaler, såsom Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp eller Viber. Med LiveAgents LiveAgents social media kundesupportsoftware, kan du være sikker på, at du altid vil være en del af dit publikums samtale. Alt er bekvemt placeret i ét dashboard, hvor du kan holde styr på alle kanaler. At give en fantastisk kundeoplevelse kunne ikke være nemmere med alle værktøjerne under én helpdesk-billetsoftware.

LiveAgent værktøjssæt

Den hurtigste live chat

LiveAgent er stolt af at kunne tilbyde sine kunder en superhurtig livechat-widget. Og det er den hurtigste på markedet med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Nu kan du virkelig yde lynhurtig hjælp til dine kunder. 

Livechat kan gøre underværker for din kundesupport. Omdan besøgende til betalende kunder ved at placere en chatinvitation på dit websted. Se, hvad de skriver, før de trykker på send med indtastningsvisning i realtid. Giv hurtig hjælp og information, når det er nødvendigt med vores helpdesk-billetsoftware.

Lad os prøve livechat
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Tag et kig på vores chat i aktion

Se, hvordan vores chat fungerer, og hvad du kan gøre med den i denne video. 

Du er også velkommen til at kigge på vores LiveAgent YouTube-kanal for at se flere videoer om værktøjer og funktioner i vores servicedesk-software

Føle tilfredshed med det rigtige support værktøj

For at føre an og arbejde i et fantastisk kontaktcenter og få god feedback, skal du være tilfreds med din kundesupportsoftware. Det betyder at få en fantastisk kundeoplevelse udover kernefunktionaliteter. 

LiveAgent tilbyder support 24/7 til alle sine kunder, og vi sigter mod at give en komplet oplevelse med det sammen med vores værktøjssæt. Vi bruger de samme værktøjer som dig, så du ved, hvad du kan forvente. Du kan kontakte os på en hvilken som helst måde. Send os en e-mail, ring til os eller chat med os. Det er dit valg, og vi vil gøre vores bedste for at give dig den bedste brugeroplevelse og råd om fejlfinding. 

Jeg vil have den fantastiske kundeoplevelse

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Spar meremed LiveAgent

Tag et kig på vores kundeoplevelsesresultater

Sammenlign os med andre helpdesk-software

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

    Related Articles to Helpshift alternativ

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x