Zapier er en af de nemmeste måder at forbinde, fusionere eller integrere to eller flere applikationer med forskellige funktionaliteter til en bekvem løsning. Det fungerer uden besvær og kan forbinde de fleste apps. Zapier arbejder sammen med vores native integrationer til LiveAgent.
Zapier giver dig mulighed for at integrere mange applikationer, integrationer og software med LiveAgent for en problemfri erhvervserfaring. LiveAgent integreres med et stort antal af disse for at sikre, at alle kan finde, hvad de har brug for – for at forbedre deres arbejdsgang.
Disse integrationer er designet til at forbedre din arbejdsgang og forbinde din helpdesk med andre apps for en problemfri oplevelse. Det betyder, at du ikke behøver at skifte mellem forskelligt software, få meddelelser på betjeningspanelet og hold styr på vigtige opdateringer.
Eksempel: Alice er en help desk manager, og hun vil gerne holde styr på sit teams fremskridt på forskellige opgaver med et samarbejdsværktøj. Hun skal dog også fokusere på at løse billetter, der bliver ved med at komme. Alice bruger LiveAgent til kundesupport og ProjectManager.com til at oprette og administrere opgaver for sit team. Alice bruger Zapier til at forbinde de to apps, så hun kan holde styr på ProjectManager.com-opgaver inden for hendes LiveAgent-kontos betjeningspanel.
Se på listen over LiveAgent-integrationer, og find dem, du vil oprette forbindelse til.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
LiveAgent er en platform, der hjælper virksomheder med at kommunikere mere effektivt ved hjælp af samarbejdsværktøjer. Migrationsplugins er også tilgængelige for at lette overførslen af data fra tidligere kundeservicesoftware. Der tilbydes en gratis prøvemulighed på LiveAgent, og der er forskellige oplysninger tilgængelige på deres hjemmeside.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.