Tags er simpelthen ord eller sætninger, du kan bruge til at tilføje mere betydning til billetter. Tags giver dig ubegrænset fleksibilitet til at administrere og tilpasse dit supportarbejdsflow.

Eksempel
Du vil måske gerne mærke alle forespørgsler, der faktisk er salgsrelaterede, med et tag som “salg” eller “præ-salg”.
Her er nogle muligheder for at bruge tags:
- Tilføj tags til billetter, enten manuelt eller automatisk, og brug disse tags til at oprette tilpassede arbejdsgange.
- Gennemse billetter efter tag.
- Brug Tags i dine forretningsregler (Regler, SLA-regler, Tidsregler) for at oprette tilpassede arbejdsgange.
- Opret visninger og rapporter efter tags.
Bemærk:
Du kan tilføje flere tags til én billet.
Liste over mulige ændringer:
Når du opretter et tag, kan du ændre det, som du vil.
- Navn
- Tekstfarve
- Baggrundsfarve

Tilføjelse af tags til billetter
Du vil måske tagge alle henvendelser, der faktisk er salgsforespørgsler, med et tag som “salg” eller “præ-salg”.

Filtrering af billetter efter tags
Du vil måske filtrere alle sager, der faktisk er presserende, og forespørgsler før salg med et mærke som “presserende” eller “før-salg”.

Tag rapporter
LiveAgent tilbyder en rapport over tilføjede tags til alle billetter fra en bestemt tidsperiode. Individuelle poster kan sorteres efter tidsperiode, afdeling, kanal og agent. Tag-rapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Tag-rapporten kan vise dine data i disse typer diagrammer:




Visningsmuligheder for tagrapport (kolonner):
- Tag
- Svar
- Ny svartid i gennemsnit
- Åben svar gennemsnitlig tid
- Opkald
- Ubesvarede opkald
- Opkaldsminutter
- Chatbeskeder
- Chats
- Missede chats
- Chat afhentning gns. tid
- Chat gennemsnitlig tid
- Ikke rangeret
- Ikke rangeret %
- Belønninger
- Belønninger %
- Afviser
- Afviser %
- Indgående beskeder
- Indgående opkald
- Afsluttede opkald
- Indgående chats
- Færdige chats
- Noter
- Oprettede billetter
- Løste sager
Brug Tag-rapporter med API
Brug LiveAgent REST API til at hente værdier fra Tag-rapporter.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Vidensbase ressourcer
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!