Slack er en velkendt cloud-baseret platform til instant messaging. Slack bruges til at forbinde dig med dine kollegaer og chatte med dem om arbejdsrelaterede emner, projekter eller endda for at have en uformel samtale i din fritid. Det er populært, fordi det er enkelt, og mange virksomheder er begyndt at bruge det som deres primære kommunikationskanal. Slack startede som et simpelt projekt, der havde til formål at gøre kunde-feedback til en prioritet og give et enkelt rum for kommunikation inden for virksomheder. Derfor er det ikke overraskende, at Slack er blevet den mest populære beskedplatform for virksomheder verden over.

Hver gang nogen sender en besked til dig eller en kanal, du er i, modtager du en notifikation. Fra salg, HR eller produktudvikling er alting samlet i ét enkelt knudepunkt.
Men hvad med kundesupport? For at få mest muligt ud af Slack og LiveAgent har vi introduceret en ny funktion, der holder dig opdateret, selv når du tager dig af andre ting. Dine kundeservicefærdigheder vil forblive skarpe.
LiveAgent gør det nemmere for dig at følge op på dine sager via Slack-notifikationer.
Gå aldrig glip af en kundes henvendelse, selv når du diskuterer andre idéer. Lad dine agenter få besked om de nyeste opdateringer med integrationen mellem Slack og LiveAgent.
Kernefordele
- Gå aldrig glip af en eneste ticket, mens du bruger Slack
Med LiveAgents Slack-integration kan du se, hvad der sker med dine sager, mens du arbejder i Slack. Hver gang en ny sag oprettes, løses, eller når du modtager et svar fra en kunde, bliver du holdt opdateret via Slacks notifikationspanel.
- Find vigtige opdateringer om regler
Find ud af, om noget vigtigt er blevet ændret i din LiveAgent regel-opsætning. Hver gang en regel ændres, mens du er i Slack, får du besked om det.
- Nem opsætning
Opsætningen er nem fra LiveAgents konfigurationspanel og tager kun et par minutter at gennemføre. Alt vil være klar og opsat på ingen tid, så du kan fokusere på de vigtige ting.
- Hold dine agenter i kontakt
Send beskeder til Slack fra LiveAgent for at diskutere idéer, give råd eller holde dine agenter opdaterede med muligheden “send Slack-besked”.
- Tilpas dine meddelelser
Notifikationsskabeloner kan nemt tilpasses efter dine præferencer.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Forretningsfordele
- Slack-integration sparer dig værdifuld tid ved hele tiden at holde dig opdateret om, hvad der sker i dit dashboard.
- Automatiske underretninger om nyligt oprettede sager, eksisterende sager og nye regler
- Informer dine agenter på Slack via LiveAgent nemt ved at sende en besked til din kanal.
- Nem at implementere, ingen komplicerede procedurer
Implementering og opsætning
Opsætning af dine Slack-notifikationer er nemt at gøre selv. Lad aldrig nogen gå glip af en sag eller en vigtig opdatering i dine regler. Der er kun et par trin, du skal følge – lad os se på, hvad de er.
Trin 1
Det allerførste skridt er at opsætte din Slack-funktion. Du kan finde den på listen over funktioner i dit LiveAgent-administrationspanel. Gå til Konfiguration og find Slack.
Trin 2
Når aktiveringen er fuldført, skal du klikke på knappen “tilføj til Slack”. Knappen vil dukke op igen i Slack-konfigurationsvalget. Derefter vises et standard autorisationsvindue.
Trin 3
Når du har integreret din Slack med LiveAgent med succes, kan du oprette en ny regelhandling “Send Slack-besked”. Hver agent har også mulighed for at indstille Slack-notifikationer i deres sektion “Rediger profil”. Efter de har sat deres Slack op, kræves en brugerbekræftelses-testbesked, som skal sendes direkte til Slack.
Klar til at prøve det? Følg disse tre nemme trin, og prøv at sende en ticket fra dit LiveAgent-dashboard for at se, hvordan det fungerer. Det er nemt at tilpasse notifikationer. Gå bare til Slack-konfigurationen og se alle mulighederne igennem. Vælg den, der passer dig bedst.
Klar til at overvinde dovenskab?
Slack og LiveAgent er begge meget kraftfulde værktøjer, som hver især tjener et forskelligt formål. At få stabil, pålidelig og intuitiv software er altid en værdifuld investering for dig og din virksomhed. Slack som kommunikationsværktøj er uvurderligt, og med Slack og LiveAgent sammen vil din virksomhed være klar til at blomstre, dine agenter vil altid blive underrettet om opdateringer, og dine kunder bliver altid taget hånd om hurtigt og effektivt. Definér support på en helt ny måde og del eksempler på god kundeservice i dine kanaler.
Hvorfor ikke finde ud af det selv? LiveAgent tilbyder gode priser og pålidelig support til en rimelig pris. Se vores fleksible prisplaner, eller prøv det gratis.
“Vi ledte efter en erstatning for Kayako, som virkelig frustrerede os. Først prøvede vi Freshdesk, men da jeg faldt over Live Agent, var jeg solgt.”
“Det bedste ved Live Agent er måden, hvorpå den fordeler sager til agenterne. Det giver en konstant opgavetilstrømning til vores kundeservicemedarbejdere og forhindrer, at de nemmeste opgaver bliver taget først, inden de sværere. Det er også fantastisk at have så mange funktioner. Selvom du ikke får brug for dem alle, vil du helt sikkert finde alt det, du har brug for.” Sampo S G2