Multi-videnbase* giver dig mulighed for at oprette et ubegrænset antal separate kundeportaler, hvor hver enkelt portal kan have sit eget unikke design, sine egne indstillinger og indhold. Dette er meget nyttigt for de virksomheder, der ønsker at adskille deres kundesupportportaler og følge deres brandingretningslinjer.

Sådan aktiverer du Multi KB
Sørg for, at kontakten er grøn – dette vil indikere, at den er aktiv. Det næste trin er faktisk at oprette en ekstra vidensbase. Når du går til “Kundeportalen” i dit adminpanel, vil du se en ny knap der – “Opret”. Hvis du klikker på den, starter processen. Følg vores trin-for-trin guide for at få det bedst mulige overblik.
Hver vidensbase indeholder de samme typer af tilgængeligt indhold: artikler, fora, feedbacktavler, widgets.
Hver yderligere vidensbase prissættes til early bird-pris, $19.
Vidensbase ressourcer
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.