Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Billettering

Et billetsystem er et værktøj eller software, der registrerer, organiserer og administrerer kundeserviceanmodninger. I bund og grund gør systemet det muligt for virksomheder at løse kundeanmodninger (billetter) på en hurtigere og mere effektiv måde.

Hvad er fordelene ved at bruge et billetsystem?

  • Problemfri omnichannel interaktioner
  • Effektiv billetløsning
  • Billetprioritering
  • Forbedret medarbejderproduktivitet
  • SLA overvågning og rapportering
  • Reel dataindsigt
  • Forbedret supportkvalitet og bedre kundefastholdelse
  • Selvbetjeningsmuligheder
  • Betydelige besparelser (eliminerer behovet for tredjepartsapplikationer og software ved at gemme alle meddelelser og kundeoplysninger på et centralt sted)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Hvilke særlige funktioner har LiveAgent-billetsoftwaren?

Universal inbox

LiveAgents universal inbox strømline e-mails, telefonopkald, sociale mediebeskeder, vidensbase-billetter og live chatbeskeder til en enkelt, delt indbakke. Det giver også brugere mulighed for at besvare alle indgående meddelelser direkte fra indbakken uden at skulle tjekke eller logge ind på hver platform.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
LiveAgent’s billet dashboard

Hybrid billet streams

Én af LiveAgents fremtrædende funktioner hybrid billet stream der gør det muligt for medarbejere at følge en kundes billetopløsningsrejse på tværs af flere kanaler i den samme billetstream. Det betyder, at hvis kunden starter en samtale på live chat, men senere følger op via e-mail eller telefon, vil alle tre interaktioner være tilgængelige inden for den samme billetstream.

Klikbare billet ID’er

LiveAgent tildeler hver billet automatisk et unikt billet (ID). Hvis en af ​​dine medarbejdere sidder fast og har brug for at bede om hjælp, kan de nemt dele et klik -billet ID med deres kolleger, der automatisk omdirigerer dem til selve billetten.

Billettering

CRM

LiveAgent kan prale af en indbygget CRM, der gør det muligt for brugere at oprette tilpassede CRM-felter. Gem alle de nødvendige oplysninger om dine kunder, herunder tidligere køb, billetter og unikke indsigter i dit billetdashboard.

Ticket_Customer-insights-CRM

Medarbejder kollision detektering

LiveAgents billetsystem advarer dig, når du går ind på en anden medarbejders område. Hvis du f.eks. er ved at begynde at besvare en billet, som en anden agent arbejder på, advarer det dig automatisk.

Medarbejder kollision detektering

Automatisk billetfordeling

Med LiveAgent -billetsoftware tildeles alle indgående kundemeddelelser automatisk assigned til en passende supportagent, hvilket eliminerer enhver forvirring eller spild blandt dine medarbejdere. Hver medarbejder ved præcis, hvilke billetter de skal besvare, hvilket resulterer i højere produktivitetsniveauer og mere effektivitet.

SLA administration

LiveAgents billetsystem vil overvåge alle dine billetter til SLAs aog give dig besked, når du modtager en billet fra en VIP-klient, eller når en billet fra en VIP-klient er ved at være forsinket.

SLA-level-LiveAgent
SLA indstillinger

Tags og filtrering

LiveAgents billetsystem organiserer automatisk alle indgående billetter i henhold til kanal, prioritet og modtaget dato. Brugere kan også tilføje tags til hver billet for at gøre filtrering lettere og få et overblik over hver billets indhold.

Billettering

Private noter

Medarbejdere kan oprette private noter inde i billettråde, der kun er synlige for medarbejdere. Private noter kan tjene som påmindelser eller hjælpe med at føre andre medarbejdere ajour hurtigere på en billet eller kundeforespørgsel.

Billettering

Billetopdeling og fletning

Denne funktion kan betydeligt fremskynde billetopløsningstiderne. Hvis du modtager flere billetter om det samme problem fra den samme person, kan du let flette billetterne sammen. Og hvis du modtager én billet der der kræver opmærksomhed fra to afdelinger (f.eks. både salg og IT) kan du opdele billetten i to for at sikre maksimal effektivitet.

Billettering

Intern chat og opkald/strong>

Ligesom i Gmail, giver LiveAgents billetsoftware dig mulighed for at chatte med dine online -kolleger direkte inde dit LiveAgent dashboard. Interne opkald er naturligvis også tilgængelige.

Internt opkald

Automatiseringsregler

Billetteringsautomatiseringsregler kan fritage dine medarbejdere for trivielle og gentagne opgaver. Ved at oprette et bestemt tidspunkt og trigger-baserede automatiseringsregler, vil dit billetsystem kunne udføre opgaver som f.eks. at følge op på e-mails eller markere billetter som spam.

Rapportering

LiveAgents billetsoftware er udstyret med robuste rapportering og dataanalyseværktøjer. Generer effektivitetsrapporter, SLA-overensstemmelsesrapporter,

Billettering

Gamification

Kundeservice kan være et repetitivt og utaknemmeligt job. Gør det sjovere med gamification mærker, niveauer og belønninger. Dine medarbejdere vil have noget at se frem til hver dag, og et sund konkurrence vil øge deres arbejdseffektivitet.

Billettering

Hvilke kommunikationskanaler kan du forbinde med LiveAgents billetsystem?

  • E-mail
  • Live-chat
  • Telefon (kan registrere et ubegrænset antal VoIP-telefonnumre)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Kontaktformularer
  • Kundeportal

Glade kunde er de bedste kunder

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

Emblemer

Hvordan fungerer billetsystemet?

Når dine kunder tager kontakt til din virksomhed via en kanal, som du har forbundet med LiveAgent, genererer systemet automatisk en ny supportbillet

Hvordan ser det ud i praksis?

Hvis du undrer dig over, om dine kunder vil kunne se, at du bruger billetsoftware til at besvare deres telefonopkald, live chats, Viber-beskeder, Tweets eller e-mails, er svaret nej. Se hvordan det virker iHvis du undrer dig over, om dine kunder vil kunne fortælle, at du bruger billetsoftware til at besvare deres telefonopkald, live chats, Viber -beskeder, Tweets eller e -mails, er svaret nej. Se hvordan det virkeri denne detaljerede videovejledning.

LiveAgent Product Tour

Få dit billetsystem i gang

For at sikre, at du udnytter dit billetsystem fuldt ud, skal du forbinde det med alle dine e-mail -konti, sociale medie profiler, og telefonnumre. Du skal også placere vores live chat-widget på dit websted og oprette en LiveAgent support portal. Ikke sikker på, hvordan? Se denne startvejledning.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Vidensbaserede ressourcer

Check out the complete liste over billetsystemfunktioner here.

Er du parat til at prøve vores berømte billetsystem?

Se, hvor let det er at levere personlig, rettidig og velinformeret support med LiveAgent. Begynd på din gratis 14-dages prøveperiode i dag . Kreditkort kræves ikke.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er billettering?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Et billetsystem er et værktøj eller en software, der indsamler, organiserer og administrerer kundeserviceanmodninger. I bund og grund gør systemet det muligt for virksomheder at løse kundeanmodninger (billetter) på en hurtigere og mere effektiv måde.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er fordelene ved at bruge et billetsystem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Problemfri omnichannel-interaktioner, effektiv billetløsning, billetprioritering, forbedret agentproduktivitet, SLA-overvågning og -rapportering, reel dataindsigt, forbedret supportkvalitet og bedre kundefastholdelse. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer billetsystemet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Når dine kunder kontakter din virksomhed via en kanal, som du har forbundet med dit billetsystem, konverterer systemet automatisk meddelelsen til en supportbillet.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo