LiveAgent tilbyder en agentrapport over arbejdstid, besvarede billetter, chats, opkald, salg, belønninger og mere (se alle muligheder nedenfor) fra et bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter tidsinterval, afdeling, kanal og agent. Agentrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Visningsmuligheder for agentrapporter (kolonner):
- Tag
- Svar
- Nyt svar gennemsnitlig tid
- Åbent svar gennemsnitlig tid
- Opkald
- Ubesvarede opkald
- Opkaldsminutter
- Chat beskeder
- Chats
- Ubesvarede chats
- Gennemsnitlig chat besvarning
- Gennemsnitlig chat tid
- Ikke rangeret
- Ikke rangeret %
- Belønninger
- Belønninger %
- Irettesættelser
- Irettesættelser %
- Indgående beskeder
- Indgående opkald
- Afsluttede opkald
- Indgående chats
- Afsluttede chats
Agentrapport kan vise dine data i disse typer diagrammer:
Brug agentrapporter med API
Brug LiveAgent REST API til at kalde værdier fra agentrapporter.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Lær om Help Desk-agenter hos LiveAgent, der leverer teknisk support og besvarer kundeforespørgsler via e-mail, live chat, telefon og sociale medier. Udforsk, hvordan agenter kan forbedre din kundeservice med op til 100 agenter pr. konto. Start din gratis prøveperiode nu og oplev effektiv supportstyring!