Undgå at levere dårlig kundesupport ved at lade dine kunder bedømme løsningerne og svarene fra din kundesupport . Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle handle i overensstemmelse hermed. Brug “Ranking”-funktionen i LiveAgent.


Dine kunder kan give feedback om deres supportoplevelse ved at vurdere deres kommunikation med en kunderepræsentant. Tillad klienter at bedømme agenters chat og e-mail-svar direkte gennem din kundeservicesystemsoftware.
Oversigt over agentrangering
LiveAgents ticket management softwaretilbyder en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kunders kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.

Ved at lære mere om dine agenter kan du belønne dine bedste agenter og støtte dem, der ikke præsterer i øjeblikket. Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle derefter. Udnyt “Ranking”-funktionen i LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Vidensbaseressourcer
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Giv fremragende kunde service.
Effektiv kundesupport med LiveAgent! Alt-i-en helpdesk-software, 30 dages gratis prøveperiode, ingen kreditkort. Start nu!