Leder du efter et alternativ til Freshdesk help desk software?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Freshdesk-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Betragt LiveAgent som hovedløsningen for dit kundeserviceteam, hvis du leder efter alternative kundesupportplatforme. LiveAgent tilbyder alle værktøjerne til at løse kundeproblemer og skabe bedre kundeforhold.

Vi tilbyder dig mere end 125 robuste funktioner, gode værktøjer og utallige integrationer for at hjælpe dig med at løse kundesupportbilletter hurtigt og nemt. Udnyt fordelene ved e-mail-billettering, live chat, call center, sociale medie- funktioner eller vidensbase for at skabe en bedre oplevelse med vores software og bruge det meste fra en enkelt platform.

Er du interesseret? Læs videre for at se alle fordelene ved LiveAgent, eller start din 14-dages gratis prøveperiode. Der kræves ingen kreditkortoplysninger og uden nogen forpligtelser. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Spar meremed LiveAgent

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Alle de værktøjer, du har brug for, for at yde kundeservice i verdensklasse

LiveAgent er en komplet løsning klar til at tackle kundesupportprocessen med en række produktivitetsværktøjer. Vores omfattende udvalg af funktioner hjælper dig med at løse kundebilletter hurtigere, mens du eliminerer gentagne opgaver og øger din agents produktivitet. 

Billetsystemet omdanner alle kundesamtaler såsom e-mails til helpdesk-billetter, der kan løses af kundeserviceagenter. At placere en live chat-widget på dit websted kan betale sig i relation til problemfri samtaler med kunder.

Vis verden en fantastisk kundesupportoplevelse via sociale medier som Facebook, Twitter, eller Instagram. Forbedre din Customer Relationship Management med LiveAgent call center eller opret kundeportaler, også kendt som en vidensbase.

Forøg din svartid med den hurtigste live chat

Du behøver ikke kun at håndtere forespørgsler fra kunder via e-mails. LiveAgent kan vedligeholde din agentpræstation og hjælpe med at fuldføre kunderejser på dit websted med den hurtigste live chat-widget på markedet. 

Gør dig klar til hurtigere svar og løs kundeforespørgsler hurtigt. Livechat-widgets er ikke kun et effektivt kundesupportværktøj, men de kan også omdanne dit brugerfællesskab til betalende glade kunder.

Kombineret med andre LiveAgent-funktioner, såsom dåsesvar, indtastningsvisning i realtid og svar-arkiver kan du klare arbejdet med LiveAgents mange produktivitetsapplikationer og værktøjer. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Teamindbakke med live chat og brugerdefinerede webformularer

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

De rigtige kundeservice funktioner til jobbet

Vores funktioner giver dig mulighed for at udføre mange helpdesk-aktiviteter og opgaveautomatiseringer som ellers ville gøre din svartid meget længere. Eliminer gentagne opgaver og besvar de mest almindelige spørgsmål med dåsesvar.

Når du har tid til overs, er du velkommen til at hjælpe dine kolleger med vanskelige opgaver i din delte multi-kanal indbakke. Forbedre din arbejdsgang med kraftige arbejdsgangs-automatiseringsregler, tags og interne noter i kundesupportbilletter. Sørg for at indsamle kundefeedback for at fortsætte det gode arbejde.

Forøg din kundeinteraktion i sociale mediekanaler og forbind anden software og tredjepartsværktøjer for at skabe problemfri integrationer med LiveAgent. Udforsk LiveAgents funktioner og værktøjssæt og se, hvorfor det er et populært valg for virksomheder over hele verden.

Gør LiveAgent til en brugerdefineret softwareplatform, der er skræddersyet til kundeservice af høj kvalitet

Vil du bare have kundesupport-billetter eller flere kanaler til kommunikation med kunder?
LiveAgent kan være en kundesupportsoftware eller en samarbejdssoftware, der passer til dit kundesupportteams stil og formål.

Definition of shared mailbox

Arbejder du fra din Gmail-indbakke? Forbind alle de e-mailadresser, du har, til din LiveAgent-teamindbakke, og tag vare om dine kundesupport-e-mails.

LiveAgents delte indbakke kan tjene dig som den ultimative e-mail-klient. Brug e-mailskabeloner, indstil tildelingsregler og læg agentnotater for effektivt at betjene millioner af kunder.

Right tools to increase sales

Få adgang til livechat for at forenkle kommunikationsprocessen for agenter. Livechat er også det ideelle valg for kunder, der gerne vil have deres spørgsmål besvaret hurtigt.

Put en knap på dit websted og øg kundetilfredsheden med chat. Få meddelelser i realtid, og hold styr på, hvor mange mennesker der surfer på dit web.

Definition of call transfers

Giv en fantastisk kundesupportoplevelse med dit eget call center. Telefonopkald er en del af billetsystemet, så du kan holde styr på kundeforespørgsler.

LiveAgent optager alle kundesamtaler, inklusive telefonopkald. Opret brugerdefinerede IVR-træer og diriger opkald til de rigtige kundeservicemedarbejdere.

increase availability

En af de nye populære kundekommunikationskanaler er sociale medier. Facebook, Twitter og Instagram er der for dig for at forbedre din helpdesk. 

Virksomheder bruger sociale mediekanaler til at give en bedre kundeoplevelse, opnå kundeloyalitet og andre kundesupportaktiviteter. 

Woman brainstorming

Help desk-platforme bruger selvbetjeningsportaler fyldt med nyttige artikler. Vidensbase-artikler øger selvbetjeningsmulighederne for folk, der ønsker at finde svar.

LiveAgent fungerer godt som vidensbasesoftware. Tilføj vidensbaseartikler fyldt med værdifulde vidensressourcer og arkiver af svar, så dine kunder kan få det fulde udbytte af selvbetjeningsmuligheder.

Call routing time

LiveAgents brugergrænseflade er fyldt med funktioner, der håndterer simple processer og massive opgavebelastninger. Produktivitetsapplikationer er en del af en standard helpdesk.

Kundesupport billetadministration bliver nemmere med integrationer med tredjepartsværktøjer. LiveAgent bliver derefter til et multikanals samarbejdsværktøj til forskellige formål.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobil app

LiveAgent er et multikanals kundeserviceværktøj. For at give vores kunder det bedst mulige serviceværktøj tilbyder vi også en mobil app, så du kan yde personlig kundeservice døgnet rundt.

Hvis dit kundesuccesteam ikke har adgang til en desktop, kan de drage fordel af mobilappen, der er tilgængelig til både Android og iOS-brugere. 

På den måde kan din virksomhed håndtere alle kundeforespørgsler hurtigt, hvilket fører til forbedrede tilfredshedsvurderinger fra dine kunder.

Kundeglæde er vores prioritet

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Klar til din 14-dages gratis prøveperiode?

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via e-mail, sociale medier eller ringe til os.

Vi er her 24/7 for at hjælpe dig med alt vedrørende kundesupport og LiveAgent. Prøv LiveAgent gratis i dag uden krav om kreditkortoplysninger og uden nogen forpligtelser.

Hvis du vil have mere information, kan du se vores tour-video med eksempler på brug af værktøj og effektiv arbejdsgang for at se alt det, LiveAgent har at byde på.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sammenlign os med andre help desk -løsninger

    Related Articles to Freshdesk alternativ

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x