Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Brug gratis billettering, vidensbase, callcenter og livechat-funktioner i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Gratis helpdesk-software

Forbedre dine kundeinteraktioner med vores gratis LiveAgent-abonnement. Med ubegrænsede gratis agenter, e-mails, live chats, opkald og kontaktformularer, vil du være klar til at sørge for, at dine kunder forbliver tilfredse og loyale ved at bruge den bedste billetsoftware, der findes.

Dine billetter går ikke længere tabt eller glemmes, og al kommunikation fra flere supportkanaler er pænt sorteret i én universel indbakke med LiveAgents gratis IT-helpdesk-software.

Hvad er inkluderet i LiveAgent gratis abonnement:

Free Ticketing System Free ticketing software

Gratis live chat

Call center Gratis call center

Knowledge base Gratis vidensbase

Free Unlimited Agents Gratis ubegrænset agenter

Definition of customer engagement

Er gratis helpdesk-software det rigtige for dig?

Vi ved, at hvis du starter en ny virksomhed, er det nogle gange svært at foretage en økonomisk investering i helpdesk-software på et tidligt stadie. Derfor tilbyder vi en gratis helpdesk-plan, der dækker de vigtigste supportkanaler og billetfunktioner. Vi er den ideelle lille og mellemstore virksomhedskontaktcentersoftware-løsning til at booste din virksomheds vækst uden at dræne din bank konto.

LiveAgent hjælper dit team med at arbejde mere effektivt, så du kan spare tid og tiltrække nye kunder ved at yde kundesupport på alle kommunikationskanaler.

Fordele ved gratis helpdesk-løsning

Iværksæt gratis helpdesk-software i din virksomhed og opnå disse fordele

Hurtigere svartider

Help Desk-funktioner hjælper dig med at minimere den samlede tid brugt på at løse et kundeproblem.

Enkelt kontaktpunkt

Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler på ét sted, med vores helpdesk-billetsoftware.

Forbedret produktivitet af dine agenter

Ved at administrere alle supportkanaler ét sted bruger dine agenter mindre tid på at løse problemer.

Liste over funktioner inkluderet i den gratis plan

Gratis LiveAgent-plan er begrænset og inkluderer ikke alle billet- og helpdesk-funktioner, såsom automatiseringer, regler, SLA’er, sociale konti og avancerede rapporter… Tjek & sammenligne, hvilke funktioner der er inkluderet eller mangler i den gratis plan.

Free help desk software migration icon

Gratis konto

7-dages billethistorik

Begrænsede integrationer

Ingen sociale konti

Manglende funktioner

stars-icon

Betalt konto

Starter ved $15/md.

Billethistorik er ikke begrænset

Flere tilgængelige funktioner

OK, du har set fordelene, men hvad er hagen?

Vi vil gerne have, at virksomheder tilmelder sig vores gratis LiveAgent-plan, bruger de grundlæggende helpdesk-funktioner, men samtidig har vi brug for begrænsninger for at reducere misbrug. Derfor kan vi hjælpe mindre virksomheder med at vokse og potentielt opgradere til vores ikke-begrænsede planer med en stak af funktioner .


For at sikre, at din gratis LiveAgent-plan forbliver aktiv, skal du logge ind på din konto mindst én gang hver 21. dag, ellers vil din konto automatisk blive suspenderet. Du kan opgradere dit gratis abonnement når som helst for at modtage ubegrænset billethistorik, flere funktioner og ingen begrænsninger på antallet af live chat-knapper, e-mailadresser, telefonnumre og kontaktformularer.


Politik om rimelig brug

Vi ønsker at sikre, at alle vores kunder kan nyde og med succes bruge vores service uanset eventuelle forhold.
Hvis nogle kunder bruger så meget data eller overtræder regler, at det kan påvirke andre brugere, kan vi kontakte
dem og diskutere ændring af deres brug og grænser eller annullere deres konti.

Grænser for det gratis LiveAgent-abonnement:

Woman looking at her watch

7-dages billethistorik

Du vil ikke kunne se alle beskeder, der er ældre end 7 dage.

Person holding a pen in the left hand

EN integration

Ikke mere end én e-mailadresse, livechatknap, telefonnummer, kontaktformular.

LiveAgent suitable tool for social listening

Ingen sociale konti

Ingen integration med Facebook, Instagram, Twitter.

features you need

Manglende funktioner

Flere funktioner, automatiseringer, regler er begrænset i denne plan.

Tilfredse kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

quick quality customer service through live chat

Gratis live chat værktøj

Interagér med besøgende på dit websted, før de forlader dit websted. Hjælp dem med købsprocessen og find ud af, hvad deres smertepunkter er.

Er du klar til at bruge live chat til at øge din omsætning og reducere kundeafgang?

Gratis billetteringssystem

Én grænseflade til styring af alle kommunikationskanaler. Modtag alle dine kundesupportanmodninger fra forskellige kanaler, og håndter dem fra én delt indbakke. Hver kundeanmodning overføres til en billet, hvilket gør det nemmere for agenter at løse problemer hurtigere og mere effektivt.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Gratis callcenter

Tilføj dit telefonnummer til LiveAgents gratis helpdesk-software, og begynd at ringe og modtage telefonopkald via browser, hardwaretelefon eller mobilapps. Gem ubegrænsede opkaldsoptagelser med LiveAgents helpdesk-software, det kan hjælpe dig med juridiske problemer og dermed sikre din virksomheds omdømme.

Gratis vidensbase

Opbygning af en vidensbase er en effektiv måde at yde enestående kundeservice og øge kundetilfredsheden på. Når kunder er i stand til at finde løsninger på deres problemer på egen hånd, føler de sig bemyndiget og mere tilbøjelige til at fortsætte med at bruge dine produkter eller tjenester. Når du opretter en vidensbase, kan dine kunder finde deres egne løsninger uden at kontakte dit supportteam. Det er derfor, dine agenter kan drage fordel af disse situationer og bruge mere tid på at fokusere på presserende og alvorlige problemer. Ved at oprette et forum, kan du opbygge et fællesskab med dine kunder, som kan hjælpe hinanden.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Gratis helpdesk-software
Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

LiveAgent er en fantastisk billetsoftware, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice, øge salget og opnå høj kundetilfredshed.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.

Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.

Gå hånd i hånd med dine kunder

LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der giver dig mulighed for at tage din kundeservice videre. E-mail, live chat, sociale medier (Facebook, Instagram og mere).

Leder du efter et Front alternativ?

LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Brugere er tilfredse med dets e-mail-funktioner, chatfunktioner og stabilitet på mobile platforme. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.

Udforsk et udvalg af den bedste live chat-software på markedet. Vælg den ideelle live chat-software til din hjemmeside og hæve dit niveau af kundeservice.

Live chat software

Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.

LiveAgent er en førende helpdesk til dine WordPress-websteder. Kombiner bedst bedømte helpdesk med mest populære CMS sammen.

Leder du efter help desk til WordPress?

LiveAgent tilbyder en hurtig og tilpasselig chat-widget til dit websted. Du kan invitere besøgende proaktivt til at chatte og lede indgående chats til de rigtige agenter. Derudover kan du overvåge besøgendes adfærd og invitere dem til at chatte, når det er relevant.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo