Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Brug gratis billettering, vidensbase, callcenter og livechat-funktioner i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Gratis helpdesk-software

Forbedre dine kundeinteraktioner med vores gratis LiveAgent-abonnement. Med ubegrænsede gratis agenter, e-mails, live chats, opkald og kontaktformularer, vil du være klar til at sørge for, at dine kunder forbliver tilfredse og loyale ved at bruge den bedste billetsoftware, der findes.

Dine billetter går ikke længere tabt eller glemmes, og al kommunikation fra flere supportkanaler er pænt sorteret i én universel indbakke med LiveAgents gratis IT-helpdesk-software.

Hvad er inkluderet i LiveAgent gratis abonnement:

Free Ticketing System Free ticketing software

Gratis live chat

Call center Gratis call center

Knowledge base Gratis vidensbase

Free Unlimited Agents Gratis ubegrænset agenter

Definition of customer engagement

Er gratis helpdesk-software det rigtige for dig?

Vi kan forstå, at hvis du starter en ny virksomhed, er det nogle gange svært at foretage en økonomisk investering i helpdesk-software på et tidligt stadie. Derfor tilbyder vi en gratis helpdesk-plan, der dækker de vigtigste supportkanaler og billetfunktioner. Vi er den bedste lille og mellemstore virksomhedskontaktcentersoftware -løsning til at booste din virksomheds vækst uden at dræne din bank konto.

LiveAgent hjælper dit team med at arbejde mere effektivt, så du kan spare tid og tiltrække nye kunder ved at yde kundesupport på alle kommunikationskanaler.

Fordele ved gratis helpdesk-løsning

Iværksæt gratis helpdesk-software i din virksomhed og opnå disse fordele

Hurtigere svartider

Help Desk-funktioner hjælper dig med at minimere den samlede tid brugt på at løse et kundeproblem.

Enkelt kontaktpunkt

Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler på ét sted, med vores helpdesk-billetsoftware.

Forbedret produktivitet af dine agenter

Ved at administrere alle supportkanaler ét sted bruger dine agenter mindre tid på at løse problemer.

Liste over funktioner inkluderet i den gratis plan

Gratis LiveAgent-plan er begrænset og inkluderer ikke alle billet- og helpdesk-funktioner, såsom automatiseringer, regler, SLA’er, sociale konti og avancerede rapporter… Tjek & sammenligne, hvilke funktioner der er inkluderet eller mangler i den gratis plan.

Free help desk software migration icon

Gratis konto

7-dages billethistorik

Begrænsede integrationer

Ingen sociale konti

Manglende funktioner

stars-icon

Betalt konto

Starter ved $15/md.

Billethistorik er ikke begrænset

Flere tilgængelige funktioner

OK, du har set fordelene, men hvad er hagen?

Vi vil gerne have, at virksomheder tilmelder sig vores gratis LiveAgent-plan, bruger de grundlæggende helpdesk-funktioner, men samtidig har vi brug for begrænsninger for at reducere misbrug. Derfor kan vi hjælpe mindre virksomheder med at vokse og potentielt opgradere til vores ikke-begrænsede planer med en stak af funktioner .


For at sikre, at din gratis LiveAgent-plan forbliver aktiv, skal du logge ind på din konto mindst én gang hver 21. dag, ellers vil din konto automatisk blive suspenderet. Du kan opgradere dit gratis abonnement når som helst for at modtage ubegrænset billethistorik, flere funktioner og ingen begrænsninger på antallet af live chat-knapper, e-mailadresser, telefonnumre og kontaktformularer.


Politik om rimelig brug

Vi ønsker at sikre, at alle vores kunder kan nyde og med succes bruge vores service uanset eventuelle forhold.
Hvis nogle kunder bruger så meget data eller overtræder regler, at det kan påvirke andre brugere, kan vi kontakte
dem og diskutere ændring af deres brug og grænser eller annullere deres konti.

Grænser for det gratis LiveAgent-abonnement:

Woman looking at her watch

7-dages billethistorik

Du vil ikke kunne se alle beskeder, der er ældre end 7 dage.

Person holding a pen in the left hand

EN integration

Ikke mere end én e-mailadresse, livechatknap, telefonnummer, kontaktformular.

LiveAgent suitable tool for social listening

Ingen sociale konti

Ingen integration med Facebook, Instagram, Twitter.

features you need

Manglende funktioner

Flere funktioner, automatiseringer, regler er begrænset i denne plan.

Tilfredse kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

quick quality customer service through live chat

Gratis live chat værktøj

Interagér med besøgende på dit websted, før de forlader dit websted. Hjælp dem med købsprocessen og find ud af, hvad deres smertepunkter er.

Er du klar til at bruge live chat til at øge din omsætning og reducere kundeafgang?

Gratis billetteringssystem

Én grænseflade til styring af alle kommunikationskanaler. Modtag alle dine kundesupportanmodninger fra forskellige kanaler, og håndter dem fra én delt indbakke. Hver kundeanmodning overføres til en billet, hvilket gør det nemmere for agenter at løse problemer hurtigere og mere effektivt.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Gratis callcenter

Tilføj dit telefonnummer til LiveAgents gratis helpdesk-software, og begynd at ringe og modtage telefonopkald via browser, hardwaretelefon eller mobilapps. Gem ubegrænsede opkaldsoptagelser med LiveAgents helpdesk-software, det kan hjælpe dig med juridiske problemer og dermed sikre din virksomheds omdømme.

Gratis vidensbase

Når du opretter en vidensbase, kan dine kunder finde deres egne løsninger uden at kontakte dit supportteam. Det er derfor, dine agenter kan drage fordel af disse situationer og bruge mere tid på at fokusere på presserende og alvorlige problemer. Således giver, en vidensbase dine kunder redskaber og gør det muligt for dine agenter at prioritere deres opgaver effektivt.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er helpdesk-software?

Help desk-software er en samlet løsning for enhver virksomhed, der kæmper med at håndtere enorme mængder af kundeforespørgsler. Desuden gør det din kundeservice i stand til effektivt at håndtere kundernes problemer fra én grænseflade.

Hvad er den bedste gratis helpdesk?

Den bedste gratis helpdesk er forskellig for hver virksomhed. For at vælge det bedste til din virksomhed foreslår vi, at du undersøger platforme for softwaregennemgang for at sammenligne funktioner, priser og tilpasningsmuligheder. Ved at udføre denne undersøgelse kan du hurtigt og effektivt vælge den bedste gratis helpdesk baseret på din virksomheds behov og præferencer.

Hvorfor har små virksomheder brug for helpdesk-software?

Hvis du leder efter en måde at forbedre kundeoplevelsen og opnå en konkurrencemæssig fordel på, så er service desk-software det rigtige valg for dig. Den bedste helpdesk-software kan forvandle din mindre virksomhed med det samme. Kundeloyalitet starter med at give fremragende kunde service.

Er LiveAgent gratis?

LiveAgent er en helpdesk-løsning til alle slags virksomheder. Da hver virksomhed har forskellige behov, tilbyder vi 3 forskellige abonnementer med forskellige funktionssæt. Derudover tilbyder vi også en gratis konto for evigt, hvilket er en særlig god mulighed for enhver soloprenør eller startup, der ønsker at yde god kundeservice med vores helpdesk-billetteringssoftware.

Related Articles to Gratis helpdesk-software
Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent tilbyder en række virksomhedsløsninger, herunder kundesupport, dataoverførsel og ændringslog. Virksomheden præsenterer også information om priser og samarbejde med VoIP-partnere og tilknyttede programmer. Der er også et blogområde, en akademi-sektion og skabeloner tilgængelige på deres hjemmeside. LiveAgent tilbyder prøveversioner og en nytteværdiberegner til at hjælpe kunderne med at vælge den bedste løsning. Der er også kontaktoplysninger til kundesupport og online bestilling af en demo. Derudover bruger webstedet cookies og har en privatlivspolitik, som du skal være opmærksom på.

Vil du gerne have en gratis LiveAgent-konto? Fortsæt og tilmeld dig, det er nemt og tager kun et par minutter at konfigurere.

Opret din gratis konto

LiveAgent tilbyder en evig gratis konto, hvor du kan oprette dig på under 60 sekunder. Du kan vælge et navn til din LiveAgents underdomæne og modtage produktopdateringer og andre tilbud. Ved at tilmelde dig accepterer du T&C og Privatlivspolitik. LiveAgent tilbyder også priser, funktioner, integrationer og support. Quality Unit, LLC ejer alle rettigheder forbeholdes.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, agenter, agent rangering, kontaktfelter, og e-mail marketing. Der er også live chat-funktioner og et WYSIWYG editor til at formatere indhold. Der er mange muligheder for automatisering og filter, og det er muligt at eksportere billetter til en CSV-fil. LiveAgent er strømlinet og intuitiv, og det er nemt at organisere billetter og kontakter.

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

UbesværetHelp Desk Software

Satur rejsebureau er det største slovakiske rejsebureau med mere end 100 års erfaring og over 90.000 tilfredse kunder, som kan rejse til mere end 150 lande hvert år. FrëschKëscht startede som et skoleprojekt og er nu en rigtig virksomhed med god kundeservice og succes. Post Affiliate Pro er den førende affiliate tracking software, der er betroet af mere end 30.000 virksomheder. ZlavaDna er en slovakisk e-butik, der giver dagens tilbud med op til 90 % rabat på produkter, tjenester og gaver. Websupport er den største webhostingudbyder og domæneregistrator i Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn. SolidTrust Pay er en udbyder af e-wallet og betalingstjenester til enkeltpersoner, iværksættere, startups og små virksomheder.

LiveAgent omnichannel callcentersoftware giver agenter mulighed for at levere personlig service til dine kunder. Prøv en ny kundesupportoplevelse nu.

Opret callcentersoftware på 5 min.

LiveAgent anbefales som en bedre erstatning for Kayako af både Timothy G. Keys fra Marietta Corporation og flere andre brugere. LiveAgent hjælper virksomheder ved at administrere indgående telefonopkald fra deres kunder og kan også bruges til at kategorisere billetter og statistisk spore, hvad kunderne har mest brug for. LiveAgent fremskynder kommunikationen med kunderne og er et godt værktøj til at kommunikere med dem. LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau ifølge David Chandler fra Volterman. Derudover besvarer teksten også ofte stillede spørgsmål om callcentersoftware og fordelene ved at bruge LiveAgent i stedet for andre helpdesk-løsninger.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo