Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Brug gratis billettering, vidensbase, callcenter og livechat-funktioner i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Brugt af

Gratis helpdesk-software

Forbedre dine kundeinteraktioner med et for altid gratis LiveAgent-abonnement. Med ubegrænset gratis agenter, e-mails, live chats, opkald & kontaktformularer vil du være klar til at sørge for, at dine kunder altid tilfredse og loyale.

Dine billetter går ikke længere tabt eller bliver glemt, mens din kommunikation fra flere supportkanaler er pænt sorteret i én universel indbakke.

Hvad er inkluderet i LiveAgent gratis abonnement:

Free Ticketing System Gratis billetsoftware

Gratis helpdesk-software Gratis live chat

Call center Gratis call center

Knowledge base Gratis vidensbase

Free Unlimited Agents Gratis ubegrænset agenter

 

Definition of customer engagement

Er gratis helpdesk-software det rigtige for dig?

Vi forstår, at hvis du starter en ny virksomhed, er det nogle gange svært at foretage en økonomisk investering i helpdesk-software på et tidligt tidspunkt. Derfor tilbyder vi en gratis helpdesk-plan, der dækker de vigtigste supportkanaler og billetfunktioner.

LiveAgent hjælper dit team med at arbejde mere effektivt, så du kan spare tid og tiltrække nye kunder ved at yde kundesupport på alle kommunikationskanaler.

Fordele ved gratis helpdesk-løsning

Iværksæt gratis helpdesk-software i din virksomhed og opnå disse fordele

Fordele ved gratis helpdesk-løsning

Hurtigere svartider

Help Desk-funktioner hjælper dig med at minimere den samlede tid brugt på at løse et kundeproblem.

Hurtigere svartider

Enkelt kontaktpunkt

Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler på ét sted.

Enkelt kontaktpunkt

Forbedret produktivitet af dine agenter

Ved at administrere alle supportkanaler ét sted bruger dine agenter mindre tid på at løse problemer.

Liste over funktioner inkluderet i den gratis plan

Gratis LiveAgent-plan er begrænset og inkluderer ikke alle billet- og helpdesk-funktioner, såsom automatiseringer, regler, SLA’er, sociale konti og avancerede rapporter… Tjek & sammenligne, hvilke funktioner der er inkluderet eller mangler i den gratis plan.

Free help desk software migration icon

Gratis konto

7-dages billethistorik

Begrænsede integrationer

Ingen sociale konti

Manglende funktioner

stars-icon

Betalt konto

Starter ved $15/md.

Billethistorik er ikke begrænset

Flere tilgængelige funktioner

OK, du har set fordelene, men hvad er hagen?

Vi vil gerne have, at virksomheder tilmelder sig vores gratis LiveAgent-plan, bruger de grundlæggende helpdesk-funktioner, men samtidig har vi brug for begrænsninger for at reducere misbrug. Derfor kan vi hjælpe mindre virksomheder med at vokse og potentielt opgradere til vores ikke-begrænsede planer med en stak af funktioner .


For at sikre, at din gratis LiveAgent-plan forbliver aktiv, skal du logge ind på din konto mindst én gang hver 21. dag, ellers vil din konto automatisk blive suspenderet. Du kan opgradere dit gratis abonnement når som helst for at modtage ubegrænset billethistorik, flere funktioner og ingen begrænsninger på antallet af live chat-knapper, e-mailadresser, telefonnumre og kontaktformularer.


Politik om rimelig brug

Vi ønsker at sikre, at alle vores kunder kan nyde og med succes bruge vores service uanset eventuelle forhold.
Hvis nogle kunder bruger så meget data eller overtræder regler, at det kan påvirke andre brugere, kan vi kontakte
dem og diskutere ændring af deres brug og grænser eller annullere deres konti.

Grænser for det gratis LiveAgent-abonnement:

Woman looking at her watch

7-dages billethistorik

Du vil ikke kunne se alle beskeder, der er ældre end 7 dage.

Person holding a pen in the left hand

EN integration

Ikke mere end én e-mailadresse, livechatknap, telefonnummer, kontaktformular.

LiveAgent suitable tool for social listening

Ingen sociale konti

Ingen integration med Facebook, Instagram, Twitter.

features you need

Manglende funktioner

Flere funktioner, automatiseringer, regler er begrænset i denne plan.

Tilfredse kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Tilfredse kunder er de bedste kunder
quick quality customer service through live chat

Gratis live chat værktøj

Interagér med besøgende på dit websted, før de forlader dit websted. Hjælp dem med købsprocessen og find ud af, hvad deres smertepunkter er.

Er du klar til at bruge live chat til at øge din omsætning og reducere kundeafgang?

Gratis billetteringssystem

Én grænseflade til styring af alle kommunikationskanaler. Modtag alle dine kundesupportanmodninger fra forskellige kanaler, og håndter dem fra én delt indbakke. Hver kundeanmodning overføres til en billet, hvilket gør det nemmere for agenter at løse problemer hurtigere og mere effektivt.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Gratis callcenter

Tilføj dit telefonnummer til LiveAgent, og begynd at ringe og modtage telefonopkald via browser, hardwaretelefon eller mobilapps. Gem ubegrænsede opkaldsoptagelser i LiveAgent, det kan hjælpe dig med juridiske problemer og dermed sikre din virksomheds omdømme.

Gratis vidensbase

Når du opretter en vidensbase, kan dine kunder finde deres egne løsninger uden at kontakte dit supportteam. Det er derfor, dine agenter kan drage fordel af disse situationer og bruge mere tid på at fokusere på presserende og alvorlige problemer.

Ved at oprette et forum kan du opbygge et fællesskab med dine kunder, som kan hjælpe hinanden.

Youtube video:

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er helpdesk-software?

Help desk-software er en samlet løsning for enhver virksomhed, der kæmper med at håndtere enorme mængder af kundeforespørgsler. Desuden gør det din kundeservice i stand til effektivt at håndtere kundernes problemer fra én grænseflade.

Hvad er den bedste gratis helpdesk?

Den bedste gratis helpdesk er forskellig for hver virksomhed. For at vælge det bedste til din virksomhed foreslår vi, at du undersøger platforme for softwaregennemgang for at sammenligne funktioner, priser og tilpasningsmuligheder. Ved at udføre denne undersøgelse kan du hurtigt og effektivt vælge den bedste gratis helpdesk baseret på din virksomheds behov og præferencer.

Hvorfor har små virksomheder brug for helpdesk-software?

Hvis du leder efter en måde at forbedre kundeoplevelsen og opnå en konkurrencemæssig fordel på, så er helpdesk-software det rigtige valg for dig. Helpdesk-software kan transformere din mindre virksomhed med det samme. Kundeloyalitet starter med at give fremragende kunde service.

Er LiveAgent gratis?

LiveAgent er en helpdesk-løsning til alle slags virksomheder. Da hver virksomhed har forskellige behov, tilbyder vi 3 forskellige abonnementer med forskellige funktionssæt. Derudover tilbyder vi også en gratis konto for evigt, hvilket er en særlig god mulighed for enhver soloprenør eller startup.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo