Forbedre dine kundeinteraktioner med vores gratis LiveAgent-abonnement. Med ubegrænsede gratis agenter, e-mails, live chats, opkald og kontaktformularer, vil du være klar til at sørge for, at dine kunder forbliver tilfredse og loyale ved at bruge den bedste billetsoftware, der findes.
Nyd en forevig gratis konto
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Vi forstår, at hvis du starter en ny virksomhed, er det nogle gange svært at foretage en økonomisk investering i helpdesk-software på et tidligt tidspunkt. Derfor tilbyder vi en gratis helpdesk-plan, der dækker de vigtigste supportkanaler og billetfunktioner.
LiveAgent hjælper dit team med at arbejde mere effektivt, så du kan spare tid og tiltrække nye kunder ved at yde kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Iværksæt gratis helpdesk-software i din virksomhed og opnå disse fordele
Help Desk-funktioner hjælper dig med at minimere den samlede tid brugt på at løse et kundeproblem.
Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler på ét sted.
Ved at administrere alle supportkanaler ét sted bruger dine agenter mindre tid på at løse problemer.
Gratis LiveAgent-plan er begrænset og inkluderer ikke alle billet- og helpdesk-funktioner, såsom automatiseringer, regler, SLA’er, sociale konti og avancerede rapporter… Tjek & sammenligne, hvilke funktioner der er inkluderet eller mangler i den gratis plan.
7-dages billethistorik
Begrænsede integrationer
Ingen sociale konti
Manglende funktioner
Starter ved $15/md.
Billethistorik er ikke begrænset
Flere tilgængelige funktioner
Vi vil gerne have, at virksomheder tilmelder sig vores gratis LiveAgent-plan, bruger de grundlæggende helpdesk-funktioner, men samtidig har vi brug for begrænsninger for at reducere misbrug. Derfor kan vi hjælpe mindre virksomheder med at vokse og potentielt opgradere til vores ikke-begrænsede planer med en stak af funktioner .
For at sikre, at din gratis LiveAgent-plan forbliver aktiv, skal du logge ind på din konto mindst én gang hver 21. dag, ellers vil din konto automatisk blive suspenderet. Du kan opgradere dit gratis abonnement når som helst for at modtage ubegrænset billethistorik, flere funktioner og ingen begrænsninger på antallet af live chat-knapper, e-mailadresser, telefonnumre og kontaktformularer.
Vi ønsker at sikre, at alle vores kunder kan nyde og med succes bruge vores service uanset eventuelle forhold.
Hvis nogle kunder bruger så meget data eller overtræder regler, at det kan påvirke andre brugere, kan vi kontakte
dem og diskutere ændring af deres brug og grænser eller annullere deres konti.
Du vil ikke kunne se alle beskeder, der er ældre end 7 dage.
Ikke mere end én e-mailadresse, livechatknap, telefonnummer, kontaktformular.
Ingen integration med Facebook, Instagram, Twitter.
Flere funktioner, automatiseringer, regler er begrænset i denne plan.
Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.
Interagér med besøgende på dit websted, før de forlader dit websted. Hjælp dem med købsprocessen og find ud af, hvad deres smertepunkter er.
Er du klar til at bruge live chat til at øge din omsætning og reducere kundeafgang?
Én grænseflade til styring af alle kommunikationskanaler. Modtag alle dine kundesupportanmodninger fra forskellige kanaler, og håndter dem fra én delt indbakke. Hver kundeanmodning overføres til en billet, hvilket gør det nemmere for agenter at løse problemer hurtigere og mere effektivt.
Tilføj dit telefonnummer til LiveAgent, og begynd at ringe og modtage telefonopkald via browser, hardwaretelefon eller mobilapps. Gem ubegrænsede opkaldsoptagelser i LiveAgent, det kan hjælpe dig med juridiske problemer og dermed sikre din virksomheds omdømme.
Når du opretter en vidensbase, kan dine kunder finde deres egne løsninger uden at kontakte dit supportteam. Det er derfor, dine agenter kan drage fordel af disse situationer og bruge mere tid på at fokusere på presserende og alvorlige problemer.
Ved at oprette et forum kan du opbygge et fællesskab med dine kunder, som kan hjælpe hinanden.
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Help desk-software er en samlet løsning for enhver virksomhed, der kæmper med at håndtere enorme mængder af kundeforespørgsler. Desuden gør det din kundeservice i stand til effektivt at håndtere kundernes problemer fra én grænseflade.
Den bedste gratis helpdesk er forskellig for hver virksomhed. For at vælge det bedste til din virksomhed foreslår vi, at du undersøger platforme for softwaregennemgang for at sammenligne funktioner, priser og tilpasningsmuligheder. Ved at udføre denne undersøgelse kan du hurtigt og effektivt vælge den bedste gratis helpdesk baseret på din virksomheds behov og præferencer.
Hvis du leder efter en måde at forbedre kundeoplevelsen og opnå en konkurrencemæssig fordel på, så er helpdesk-software det rigtige valg for dig. Helpdesk-software kan transformere din mindre virksomhed med det samme. Kundeloyalitet starter med at give fremragende kunde service.
LiveAgent er en helpdesk-løsning til alle slags virksomheder. Da hver virksomhed har forskellige behov, tilbyder vi 3 forskellige abonnementer med forskellige funktionssæt. Derudover tilbyder vi også en gratis konto for evigt, hvilket er en særlig god mulighed for enhver soloprenør eller startup.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer