Prøveperiode
research_23_illu

Twitter

Kundeservice på Twitter kan få virksomheder til at virke mere troværdige, ligesom den gør på Facebook. Ifølge Twitter havde 83% af Twitter-brugere, der tweetede en virksomhed – og modtog et svar – det bedre med virksomheden og var mere tilbøjelige til at handle med dem.

Selvom Twitter ikke er den mest populære sociale mediekanal, bruges den stadig ofte til kundeservice. Ifølge Forrester oplyser 31% af kunderne, at de har kontaktet en virksomhed via Twitter.

Men overraskende nok er det kun 3% af tweets om kundeserviceproblemer, der bruger virksomhedens brugernavn med @-symbolet, hvilket gør det utroligt svært at opfylde kundernes forventninger mht. svartid. Ifølge Lithium forventer 78% af kunder, der klager til et brand på Twitter, et svar inden for en time. 

#Twitter

31%

af kunder rapporterer, at de har kontaktet en virksomhed via Twitter. Forrester
Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

af kunder, der klager til et brand på Twitter, forventer et svar inden for en time.

Lithium

#CustomerServiceIssues

3%

af tweets angående kundeserviceproblemer bruger virksomhedens brugernavn med @-symbolet.

MarketingLand

research_23_3percent

#Twitter

83%

af Twitter-brugere, der sendte et tweet til en virksomhed – og modtog et svar – havde det bedre med virksomheden og var mere tilbøjelige til at handle med dem.

Twitter

research_23_83percent

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo