Prøveperiode

The importance of ticketing

Billetsystemer kan forbedre kundesupportoplevelsen for både agenter og kunder.

Systemerne integreres med tredjeparts-applikationer og indeholder indbyggede styringssystemer til kunderelationer, hvilket gør det nemt at indsamle, se og redigere kontekstuelle oplysninger om kunder. Kort fortalt giver billetsystemerne agenterne et godt kundesupportgrundlag og sætter dem op til succes.

Systemet gør det muligt for dem at yde kyndig og personlig service, hvilket forbedrer kundeoplevelsen og virksomhedens omsætning. Sammenhængen kan ikke nægtes. Ifølge Forbes rapporterer 84% af virksomheder, der arbejder på at forbedre deres kundeoplevelse, øget omsætning. Derudover øger kundetilfredsheden omsætningen, delvist på grund af positiv mund-til-mund. Ifølge Salesforce er så mange som 72% af glade kunder ivrige efter at dele deres oplevelser med venner, familie, jævnaldrende og online.

Mange virksomheder mener dog, at det er unødvendigt at investere i billetsoftware. Resultatet er, at hele deres forretning lider — fra kundeservicerepræsentanterne til indtægtsstrømmen. Ifølge en undersøgelse foretaget af Parature kan 42% af agenterne ikke løse kundeserviceforespørgsler på grund af forældede eller ikke-forbundne systemer. Dette gør kunderne frustrerede, da 22% forlader indkøbsvognene og 97% opgiver uden at give feedback eller ledetråde til hvorfor.

Ikke-forbundne systemer og dårlige kundeinteraktioner bidrager også til kundeservicerepræsentantens omsætning, som i gennemsnit er 29% årligt.

#TicketResolution

42%

af agenter er ikke i stand til at løse kundeforespørgsler på grund af forældede eller ikke-forbundne systemer.

Parature

#CSRTurnoverRate

Den gennemsnitlige årlige personaleomsætning for en kundeservicemedarbejder er

29%

LinkedIn

research_13_29percent

#CustomersChurn

97%

af kunder, der opgiver, gør det uden at give feedback eller fingerpeg om, hvorfor.

Mixpanel

research_13_97percent

#IncreaseInRevenue

84%

af virksomheder, der arbejder på at forbedre deres kundeoplevelse, rapporterer en stigning i deres omsætning.

Forbes

research_13_84percent

#PositiveWordOfMouth

72%

af kunder vil dele deres gode supportoplevelser med andre.

Salesforce

research_13_72percent

#CustomerAbandonCarts

22%

af kunder har opgivet en indkøbsvogn på grund af manglende information.

Tyche Softwares

research_13_22percent

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo