Prøveperiode
research_26_illu

Sociale medier forventninger

På trods af at sociale medier er en af ​​de mindst foretrukne kundeservicekanaler, er de stadig i høj efterspørgsel. Over 63% af kunderne forventer, at virksomheder tilbyder kundeservice gennem deres sociale medier – og 90% af brugere af sociale medier har allerede oprettet forbindelse til et brand eller en virksomhed gennem deres valgte platform.

Ved henvendelse til brands på sociale medier forventer 40% af forbrugerne et svar inden for den første time, mens 79% forventer et svar inden for de første 24 timer. Hvis deres forventninger bliver opfyldt, og de har en positiv oplevelse, er de 71% mere tilbøjelige til at anbefale brandet til andre på sociale medier.

#SocialMedia

63%

af kunderne forventer faktisk, at virksomheder tilbyder kundeservice gennem deres sociale medier – og

90%

af sociale medier-brugere har allerede oprettet forbindelse til et brand eller en virksomhed gennem deres valgte platform

Super Office

#GreatExperiences

Sandsynligheden for, at

en forbruger vil anbefale et brand på sociale medier til andre efter at have haft en positiv oplevelse, handler om

71%

Statista

research_26_71percent

#SocialMedia

40%

af forbrugerne forventer, at brands reagerer inden for den første time, efter de har kontaktet dem via sociale medier, mens

79%

forvent et svar inden for de første 24 timer.

Ambassadør

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo