Indholdsfortegnelse
Brugen af livechat til salg og kundesupport er stigende, og kunder i alle aldersgrupper foretrækker det fremfor e-mail og sociale medier. B2B- og B2C-virksomheder bruger også live chat primært til salg og kundesupport. Spidsbelastningstiderne er mellem kl. 11 og 15. Læs om fordelene ved live chat her.
Livechat er et populært supportværktøj, fordi det er let tilgængeligt. Det kræver ikke, at brugere logger ind på forskellige platforme eller downloader ekstern software eller plugins. I stedet kan kunder blot klikke på chat-knappen på en leverandørs hjemmeside og få hjælp fra agenter i realtid. Som følge heraf foretrækker mere end 42% af kunderne det fremfor e-mail, 23% til sociale medier og 16% til forum.
Livechat er en populær funktion blandt alle aldersgrupper, hvor kunder i alderen 18-34 rapporterer at bruge det “mange gange”, og dem på 35+ rapporterer at bruge det “et par gange”.”
B2B- og B2C-virksomheder bruger også live chat, primært til salg og kundesupport. Det rapporteres, at næsten 85% af virksomhederne i B2B-sektoren og 74% i B2C-sektoren bruger live chat til salg.
På samme måde som alle supportkanaler har spidsbelastningstider, modtager live chat-supportagenter flest chats mellem kl. 11.00 og 15.00.
#BusinessChat
virksomheder bruger primært livechat til salg og kundesupport.
Zoho
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer