Prøveperiode
research_8_illu

Investering i call center-software

Hver virksomhed bør stræbe efter at skabe en enestående callcenter-oplevelse. Jo mere positiv kundeoplevelsen er, jo mere sandsynligt er det, at kunden forbliver engageret og loyal. Engagerede forbrugere køber 90% hyppigere, bruger 60% mere pr. transaktion og er fem gange mere tilbøjelige til at angive, at det brand, de er loyale over for, er det eneste, de ville købe fra i fremtiden. Desuden bruger kunder med en god kundeoplevelse 140% mere end dem, der har en dårlig kundeserviceoplevelse.

Ifølge Temkin Group er der 4,2 gange større sandsynlighed for, at promoters køber igen, 5,6 gange større sandsynlighed for at tilgive en virksomhed efter en fejl, og 7,2 gange større sandsynlighed for at prøve et nyt tilbud end modstandere. Engagerede kunder er også mere tilbøjelige til at blive promoter og introducere nye kunder til din virksomhed. De er også mere tilgivende, når det kommer til dårlige kundeoplevelser.

Som du kan se, er engagerede kunder værdifulde. Derfor er det i din interesse at skabe positive oplevelser for dem og sikre, at de er loyale over for dit brand. Husk at med blot en 5% stigning i kundefastholdelse kan det øge fortjenesten med op til 95% på lang sigt .

#CustomerRetention
#Profits

en 5%

stigning i kundefastholdelse kan øge indtjeningen med op til 95% på lang sigt. 

HBS

Meditator graf woman

#CustomerStatistics

Engagerede forbrugere køber

90%

bruger ofte 60% mere pr. transaktion og er fem gange mere tilbøjelige til at angive, at det er det eneste brand, de ville købe i fremtiden.

Rosetta

#CustomerSupport

Kunder, der har en god kundeoplevelse, bruger

140%

mere end dem, der har en dårlig oplevelse.

Harvard Business Review

research_8_140percent

#NPSPromoter

Promoters er

4.2

gange større sandsynlighed for at købe igen

5.6

gange større sandsynlighed for at tilgive en virksomhed efter en fejl

7.2

gange større sandsynlighed for at prøve et nyt tilbud sammenlignet med detractors

Temkin Group

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo