Prøveperiode
research_24_illu

Instagram

Instagram er et socialt medienetværk, der kan skabe eller ødelægge en virksomhed. Ifølge HootSuite baserer 80% af Instagram-brugere deres købsbeslutninger på, hvordan en virksomheds Instagram ser ud.

Kunder tjekker ofte kommentarsektionen i forskellige indlæg for at se, hvad andre siger om forretningen og dens produkter. Kunder har også en tendens til at dømme virksomheder baseret på, om de reagerer på kundekommentarer.

Selvom nogle virksomheder har lave engagementsrater på Instagram (den gennemsnitlige engagementsrate for et Instagram-opslag fra en virksomhedskonto er 0,96%), er det stadig vigtigt for dem at have en Instagram-konto og bruge det som enhver anden supportkanal. Ifølge industriundersøgelser bruger 34% af kunderne Instagram til at kontakte virksomheder, så det er vigtigt at henvende sig til denne målgruppe.

#Instagram

Din virksomheds Instagram-påvirkninger

80%

af Instagram-brugeres beslutning om at købe dit produkt eller din tjeneste.

HootSuite

research_24_80percent

#Instagram

Den gennemsnitlige engagementsrate for et Instagram-opslag fra en virksomhedskonto

0.96%

HootSuite

research_24_096percent

#Instagram

34%

af kunder bruger Instagram til at kontakte virksomhede.

Khoros

research_24_34percent

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo