Prøveperiode
research_11_illu

Help desk usage

Help desk-software bruges primært til at strømline al kommunikation til en enkelt samlet indbakke. Den kan dog også bruges til at administrere og overvåge SLA’er (77% af supportdesk har formelle serviceniveauaftaler), gemme kundedata og oprette kundeportaler.

Kundeportaler er selvbetjeningshubs, der indeholder vidensbaser fyldt med artikler, forum og ofte stillede spørgsmål, der besvarer de mest almindelige kundehenvendelser. Selvbetjeningsportaler er en af ​​de mest efterspurgte helpdesk-funktioner, fordi de gør det muligt for virksomheder at yde support døgnet rundt.

Ifølge Harvard Business Review forsøger mere end 81% af kunderne at løse problemer på egen hånd, før de kontakter kundesupportrepræsentanter, fordi det kræver mindre indsats og tid. Som sådan siger mere end 91% af de adspurgte i undersøgelsen, at de ville bruge en online videnbase, hvis den var tilgængelig og skræddersyet til deres behov.

Hvis kunderne ikke finder de svar, de har brug for i en videnbase, henvender de sig til andre kanaler. Ifølge en undersøgelse kontakter 40% af kunderne et callcenter efter ikke at have fundet svar med selvbetjening>.

#SLAPrevalence
#ServiceLevelAgreement

77%

af supportdesk har formelle serviceniveauaftaler (SLA’er). SDI
Meditator graf standing woman

#KnowledgeBases

91%

af undersøgelsens adspurgte siger, at de ville bruge en online videnbase, hvis den var tilgængelig og skræddersyet til deres behov.

ZenDesk

#CustomersPrefer

81%

af alle kunder forsøger at løse problemer selvstændigt, før de kontakter supportrepræsentanter.

Harvard Business Review

research_11_81percent

#CallCenter

40%

af kunder kontakter et callcenter, efter at de først har ledt efter svar på deres spørgsmål via selvbetjening.

ZenDesk

research_11_40percent

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo