Prøveperiode
research_22_illu

Facebook

Gennem årene har Facebook udviklet sig til en vigtig kundeservicekanal. Facebook oplyser, at over 20 milliarder meddelelser sendes mellem mennesker og virksomheder hver måned på Facebook Messenger.

Ifølge industriel forskning bruger 59% af kunderne Facebook til at kontakte virksomheder, og 33% af kunderne har kontaktet en virksomhed ved hjælp af Facebook og lignende sociale kanaler. 

Fordi forbrugere allerede kommunikerer med deres familie og venner på Facebook, er det en attraktiv kanal for kundeservice. Desuden føler kunder, at virksomheder, der tilbyder Facebook-support, er mere velrenommerede og troværdige, og næsten 69% af de amerikanske forbrugere siger, at det får dem til at føle sig mere sikre på brandet.

#Facebook

33%

af kunder har kontaktet en virksomhed ved hjælp af Facebook og lignende sociale kanaler.

Forrester

#Facebook

59%

af kunder bruger Facebook til at kontakte virksomheder.

Khoros

research_22_59percent

#Facebook

20milliarder

beskeder sendes mellem personer og virksomheder hver måned på Facebook Messenger.

Mixpanel

#Facebook

69%

af amerikanske Facebook-brugere, der sender beskeder til virksomheder, siger, at det får dem til at føle sig mere sikre på brandet. HootSuite

Meditator graf man

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo