Prøveperiode
research_12_illu

Customer preferences

Selvom selvbetjeningsværktøjer foretrækkes, er det lejlighedsvis stadig nødvendigt at kontakte kundesupport. Med hensyn til præferencer for supportkanaler, oplyser CMO Council, at 86% af kunderne foretrækker e-mailsupport, 65% telefonsupport, 53% webstedssupport såsom live chat, 52% tekstsupport, og 48% foretrækker personlig support.

70% af kunderne værdsætter også proaktiv støtte og er positivt indstillede på de brands, der tilbyder det. Med hensyn til svartider er kunderne overbeviste om, at hurtigere er bedre. De forventer, at virksomheder svarer på deres e-mails inden for en time, og næsten halvdelen (46%) af alle kunder forventer, at virksomhederne svarer på deres forespørgsler på mindre end 4 timer.

#ResponsePreferences
#FastRespond

46%

af kunderne forventer, at virksomhederne reagerer hurtigere end 4 timer.

Super Office

Meditator graf woman

#CustomerCommunication

Foretrukne kundeservicekommunikationskanaler:

CMO Council

#EmailPreferences

Kunder forventer, at virksomheder svarer på deres e-mails inden for

en time

Toister Performance Solutions

research_12_an_hour

#BrandPerception

70%

af kunder er mere positivt indstillede på brands, der tilbyder proaktiv kundeservice.

Statista

research_12_70%

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo