LiveAgent tilbyder muligheden for at have flere billetter åbnet samtidigt. Skift nemt fra én billet til en anden og løs dem alle samtidigt.
Hvis du vil begrænse dine agenter til kun at arbejde på én billet ad gangen, kan du gøre det ved at aktivere algoritmen “Til løsning”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
At løse knap
Ved at klikke på knappen “Løs” kan agenter åbne billetter, der er tildelt dem og skal løses.
Der er også mulighed for at konfigurere en funktion, hvor dine agenter vil være i stand til at besvare billetter åbnet fra knappen “Skal løses” kun. I dette tilfælde vil agenter ikke være i stand til at besvare billetter åbnet fra billetlisten. De vil kun kunne åbne én billet på én gang, så flere billetfaner ikke vil være aktiveret, og agenter bliver nødt til at løse hver billet i rækkefølge.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.