Opret kategorier i din kundeportal baseret på dine produkter, tjenester eller typer af kunder. Tilføj vidensbaseartikler, Forums, eller feedbacktavler. Opret videnbase-søgewidgets og giv kunderne nem adgang til dine vidensbaseartikler. Søgewidgets kan tilpasses og kan placeres hvor som helst på dine vidensbasesider.
Vælg et tema for din kundeportal fra foruddefinerede skabeloner, eller opret et nyt med tilpasset css og HTML. Tilføj dit eget logo, titel, sporingskoder, sidehoved og sidefod.
4 foruddefinerede temaer:
- Klassisk
- Materiale
- Minimalistisk
- Montana
Du kan tilpasse farver af:
- Overskriften
- Primær handlingsknap
- Primær handlingsknap – Svævende
- Sekundær handlingsknap
- Sekundær handlingsknap – Svævende
- Højre boks
- Kategoriikon
- Artikel ikon
- Vare farve
- Titel farve
Forskelligt indhold til agenter og kunder
Du kan oprette separate vidensbaseartikler og kategorier, som ikke er tilgængelige for dine kunder, men som kun kan ses af dine agenter (interne artikler, kategorier).
Vidensbase ressourcer
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Børsen rapporterer om stigningen i salg af økologiske varer i Danmark. En stigning på 14% er blevet registreret sammenlignet med året før. Efterspørgslen efter økologiske varer ser ud til at være stigende, da forbrugerne bliver mere bevidste om deres sundhed og miljøet. Marketing Summarization in language DA: Salget af økologiske varer i Danmark er steget med 14% sammenlignet med året før, hvilket indikerer en stigende efterspørgsel på sundere og mere miljøvenlige produkter.
LiveAgent Webinar 1: Introduktion & Generel oversigt
LiveAgent er en alt-i-en kundesupportløsning designet til at hjælpe virksomheder med at administrere kundesupportoperationer mere effektivt. Webinarer er en effektiv måde at lære mere om alle de funktioner og fordele, LiveAgent tilbyder, og få praktiske tips til at forbedre kundetilfredsheden og supportarbejdsgange.
LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.