Se, hvad der er den mest populære måde for dine kunder at kontakte dig på. LiveAgent giver dig detaljeret indsigt i alle kommunikationskanaler: E-mail, Live Chat, Call Center, Kontaktformularer, Feedbackformularer, Facebook-beskeder, Tweets… Glem alt om eksterne sporingsapplikationer. Alt er indbygget!
Individuelle poster kan sorteres efter Afdelinger, Agenter, Tags, og Dato. Kanalrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Visningsmuligheder for kanalrapporter (kolonner):
- Kanal
- Svar
- Nyt svar gennemsnitlig tid
- Åbent svar gennemsnitlig tid
- Opkald
- Ubesvarede opkald
- Opkaldsminutter
- Chat beskeder
- Chats
- Ubesvarede Chats
- Gennemsnitlig chat besvaring
- Gennemsnitlig chat tid
- Ikke rangeret
- Ikke rangeret %
- Belønninger
- Belønninger %
- Irettesættelser
- Irettesættelser %
- Indgående beskeder
- Indgående Opkald
- Færdige opkald
- Indgående chats
- Færdige chats
- Oprettede billetter
- Løste billetter
Kanalrapporten kan vise dine data i disse typer diagrammer:
Brug kanalrapporter med API
Brug LiveAgent REST API til at kalde værdier fra kanalrapporter.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Design af en kundecentreret virksomhedsmodel
At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.