Prevent multiple Agents from working on the same Ticket. LiveAgent shows who’s viewing a ticket and who’s answering it.
LiveAgent viser:
- Hvem kigger på en billet
- Hvem svarer på en billet
Med Agent kollisionsdetektionsfunktionen behøver du aldrig at bekymre dig om at sende et gentagne svar. Ved at arbejde med To-solve-algoritmen sikrer kollisionsdetektion, at agenter ikke åbner en billet, som der allerede arbejdes på.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
LiveAgent tilbyder forskellige teknologier og systemer, der kan forbedre kundetilfredsheden i callcentre, herunder klik for at ringe-knap, opkaldsenheds-planlægning og prædiktive dialere. Tidsregler kan også forbedre effektiviteten ved at automatisere rutineopgaver i helpdesk og reducere arbejderens stress. Derudover tilbyder LiveAgent en gratis 14-dages prøveperiode.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Helpdesk-software kan være udfordrende for nye brugere. En liste med terminologi og definitioner kan hjælpe med at forstå begreber som ACD, CRM og FCR. LiveAgent tilbyder en omfattende helpdesk-løsning med integrationer, support og en gratis prøveversion. Besøg vores hjemmeside for at lære mere.