Leder du efter en alternativ måde at kommunikere med dine kunder på, for at overbevise dem om at købe dit produkt og give dem support?
LiveAgent er det rigtige svar for din virksomhed. Giv support via e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, call center eller vidensbase. LiveAgent har mere end 175 funktioner, over 40 integrationer og en grænseflade, der hjælper dig med at øge din arbejdsgang. Læs her for at finde ud af mere!
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Drift |
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billettering. | Drift tilbyder ikke billettering. |
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | Drift tilbyder Live Chat. |
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Drift tilbyder ikke Call Center. |
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | Drift tilbyder selvbetjeningsportal. |
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | Drift tilbyder en Facebook-integration. |
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | Drift tilbyder ikke en Twitter-integration. |
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | Drift tilbyder en Instagram-integration. |
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Drift tilbyder ikke en Viber-integration. |
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet. | LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration. | Drift tilbyder en WhatsApp-integration. |
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase. | Drift tilbyder ikke en vidensbase. |
Customer Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Drift tilbyder ikke kundeforum. |
Automation and Rules
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | Drift tilbyder automatisering og regler. |
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | Drift tilbyder API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Drift tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Video Calls
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Drift tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | Drift tilbyder ikke ubegrænset historie. |
Unlimited Websites
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Drift tilbyder ikke ubegrænsede websteder. |
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | Drift tilbyder ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Drift tilbyder ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset
optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. | Drift tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler. |
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Drift tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support. |
Giv din kundesupport en anden løsning, og giv dine kunder flere muligheder, når det kommer til kommunikation mellem dig og dem.
Endvidere får du alt, hvad du har brug for i én pakke. Ingen grund til at betale for separate værktøjer. Med vores planer kan du vælge præcis dem, du har brug for, og bruge dem til deres fulde potentiale.
Livechat er et vigtigt værktøj, når det kommer til at yde kundesupport. Da det handler om øjeblikkelig kommunikation, bør hastighed være en topprioritet.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. Lad ikke dine besøgende vente, og omdan dem til betalende kunder.
LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler, takket være vores universelle indbakke.
Der er ingen grund til at købe e-mail, live chat eller andre funktioner separat. Du kan få alt i én pakke til en fantastisk pris. Vælg en af LiveAgents tre betalte abonnementer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at gøre din arbejdsgang lettere.
Hvis du virkelig vil, kan du købe separate funktioner for at tilføje noget ekstra til din plan og give bedre support.
Giv dine medarbejdere den ultimative løsning til at yde support.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære live chat-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Leder du efter et Front alternativ?
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Brugere er tilfredse med dets e-mail-funktioner, chatfunktioner og stabilitet på mobile platforme. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.
Har du brug for at migrere data fra Groove?
Få adgang til LiveAgent for din virksomhed med forskellige planer inklusive gratis og betalte muligheder, der passer til din virksomheds behov.
Flytte fra Extend til LiveAgent?
Dette er en tekst fra LiveAgent, der præsenterer deres priser, certifikater, samarbejdspartnere og andre oplysninger om virksomheden.
Support til sociale medier inde i din helpdesk
Træt af sociale medier? Brug social kundeservicesoftware til at undgå loginproblemer og tab af samtalehistorik. Spar tid ved at bruge LiveAgent til at administrere forskellige profiler på sociale netværk fra ét dashboard.
Leder du efter et Birdeye-alternativ?
LiveAgent er en førende help desk-løsning, der tilbyder live chat og help desk-funktioner. Den betjener millioner af brugere og virksomheder over hele verden og kan hjælpe med at øge omsætningen og forbedre kundetilfredsheden.
Gå hånd i hånd med dine kunder
LiveAgent er et unikt software til kundeservice, der fremskynder kommunikationen, forbedrer supporten og øger kundetilfredsheden.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer