Planlæg en demo

Hvad du vil lære i vores demo
  • Hvordan du opnår dine forretningsmål med LiveAgent – hvad enten det er at forbedre kundetilfredshed eller generere mere salg.
  • Sådan fungerer LiveAgent. Vi giver dig en rundvisning i produktet, så du kan få en idé om, hvordan det er at arbejde med vores software.
  • Svar på eventuelle spørgsmål, du måtte have om pris, service, integrationer og funktioner.

Frequently Asked Questions

  • Hvad er et LiveAgent-demoopkald?

    LiveAgent-demoopkald tilbyder en fleksibel måde at diskutere din use case og dine behov fra helpdesk-softwaren med salgsspecialisten. Du kan stille spørgsmål og få svar om priser, værktøjer, funktioner, integrationer og meget mere. Det er en fantastisk måde at blive introduceret til vores software og få information om, hvordan det kan gavne din kundesupport.

  • Er det muligt at invitere andre fra mit firma til demo-opkaldet?

    Ja, du kan selvfølgelig også invitere flere - dine kollegaer eller enhver fra din virksomhed, der gerne vil lære LiveAgent at kende. Vores nuværende grænse er 100 personer. Du kan også anmode om en optagelse af videoopkaldene for at gå gennem LiveAgents kundesupportfunktioner senere.

  • Er demopræsentationen generel eller personlig?

    Denne beslutning er helt op til dig. Demopræsentationer er altid tilpasset din virksomheds niche og dine helpdesk-krav. Du kan være sikker på, at vores team altid vil vise dig relevante funktioner uden at spilde din tid.

  • Hvor meget tid skal jeg afsætte til demoen?

    Demoopkald tager normalt omkring 30 minutter, men vi kan være fleksible. Hvis du vil se flere af LiveAgents helpdesk-funktioner i aktion, kan vi tilbyde yderligere 5-10 minutter. Vi kan også vise dig, hvordan du integrerer andre apps med LiveAgent, opsætter dine funktioner og meget mere.

  • Har jeg brug for en prøvekonto for at planlægge et gratis demoopkald?

    Du behøver ikke at tilmelde dig en prøveperiode, før du planlægger et demoopkald, men det er meget fordelagtigt at gøre det. At have en prøveperiode betyder, at du selv kan prøve funktionerne under demo-opkaldet. Du kan anmode om en helpdesk-softwaredemo gratis og uden nogen forpligtelse til at købe kundesupportsoftwaren. Desuden kræver vores prøvekonti ingen kreditkortoplysninger under registreringen.

  • Hvad er forskellen mellem et demoopkald, opsætningssession og træningssession?

    Vi tilbyder alt det ovenstående gratis i en anden fase af ny kunde onboarding. Det indledende demo-opkald er for enhver sidebesøgende, der er interesseret i at vide mere om, hvad LiveAgent har at tilbyde, og hvordan det kan fungere til specifikke kundetilfælde. Opsætningssessionen hjælper dig med den indledende opsætning af din gratis LiveAgent-prøvekonto i henhold til dine behov. Og træningssessionen skal træne og hjælpe din fremtidige LiveAgent-administrator med at blive flydende i LiveAgent-konfiguration og brug.

Related Articles to Anmod demo
Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

Giv fremragende kunde service.

LiveAgent tilbyder omnikanal kundeservice platform med avanceret billetsoftware og hurtigste live-chat på markedet. Udforsk holdet bag deres produkt og deres æresbeviser og udførelser.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Den rigtige helpdesk-software til enhver startup

LiveAgent er et effektivt værktøj til markedsføring og kundeservice. Det kan hjælpe med at integrere sociale medier, sende nyhedsbreve og forbedre agentproduktivitet. Kunder har oplevet en stor stigning i kundetilfredshed og salg efter at have brugt LiveAgent.

New York Office

Vi er i New York!

Lad os mødes sammen i New York til en kop kaffe for at diskutere, hvordan LiveAgent kan forbedre din virksomhed med bedre helpdesk og kundeservicesoftware.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær alt om LiveAgent med webinarer

Integrer 3CX i LiveAgent for at forenkle kundekommunikation og overvåge opkald. LiveAgent tilbyder også kunst og design videoer samt kundeservice. Styrk din operationelle effektivitet med LCRcom integration. Oplev LiveAgent's kundeservice webinar for at forbedre din kundeservice.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent Priser

Opret salgs-, marketing- og tekniske supportafdelinger for lettere billetrouting. Brug foruddefinerede tekstsekvenser og opdel kunder efter interesser, alder og nationalitet. Få øjeblikkelig feedback og overvåg kundetilfredsheden med tiden. Tilpas agenttilladelser og automatiser rutineprægede opgaver for at forbedre produktiviteten.

Alle succesrige virksomheder startede et sted. Tjek vores historie og lær mere om vores virksomheds mission, vision og værdier.

Om LiveAgent

LiveAgent er et kundesupportværktøj grundlagt i 2004 af Viktor og Andrej. Virksomhedens mission er at skabe overkommelig, funktionel og nyttig software. Deres vision er at sætte kundesupport i centrum for enhver virksomhed. LiveAgent betjener over 150 millioner brugere og over 40.000 virksomheder verden over. Deres mål er at gøre LiveAgent til den bedste og mest alsidige helpdesk-software på markedet.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x