Utallige måder at forbedre med
ét værktøj

Reducer indkøbsvognens opgivelsesprocent ved hjælp af LiveAgent.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimer & gendanne forladte indkøbsvogne

Indkøbsvognens opgivelsesprocent er forbundet med flaskehalse i købsprocessen. Ofte bliver kundernes spørgsmål ubesvarede, eller købsprocessen kan være for kompliceret eller afskrækkende.

LLiveAgent giver dig mulighed for at reducere antallet af forladte indkøbsvogne betydeligt og en chance for at genoprette shoppere gennem sin avancerede live chat & automatiseringsfunktionalitet.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Definition of cart abandonment

Hvad er en forladt indkøbsvogn?

Forladelse er et e-handelsbegreb, der bruges til at beskrive en besøgende på en webside, der forlader siden, før den ønskede handling udføres. Eksempler på forladelse omfatter opgivelse af indkøbsvogn, der henviser til besøgende, der tilføjer varer til deres online indkøbskurv, men afslutter uden at gennemføre købet.

Hvad er en ok opgivelsesprocent?

Vores seneste data om opgivelse af indkøbsvogn fra 2019 sætter den globale gennemsnitlige opgivelsesprocent for indkøbsvogn på 69,91% på tværs af alle sektorer.

Det er dog vigtigt at bemærke, at opgivelsesprocenten varierer fra sektor, da forskellige websteder har meget forskellige indkøbsprocesser og kundeadfærd.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Kan du bekæmpe opgivelsesprocenter?

Opgivelse af indkøbsvogn i onlinedetailsalg kan forårsage megen frustration, stress og smerte. Heldigvis kan den sænkes med flere central taktikker og strategier som f.eks. at forbedre browseroplevelsen, gøre kassen så nem som muligt og også ved at opbygge tillid, loyalitet og bevidsthed. Virksomheder viser fortsat, at implementering af multi-channel help desk-software kan yder hjælp og giver gode resultater.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migrerings service fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvorfor forlader kunderne deres indkøbsvogne?

For kompliceret eller langvarig check-out

For at undgå, at kunder leder efter alternativer, er det afgørende at yde kundeservice i realtid under betalingsprocessen, især hvis den er lang eller for kompleks.

Betalingsprocessen kan betragtes som kompleks, hvis du spørger om for mange oplysninger eller kræver, at kunden registrerer sig, før de tjekker ud. Det er vigtigt at huske, at betalingsprocessen skal være så enkel og kort som muligt.

Complicated and lengthy checkout
No support

Ingen support

Ved at yde support i realtid under betalingsprocessen kan du reducere indkøbsvognens opgivelsesprocent med to cifre og øge din konverteringsrate på samme tid.

Vær tilgængelig for at besvare alle spørgsmål, som din kunder kan have om dine produkter, levering eller priser.

‘Browser bare’

Fordi købere er teknologikyndige og altid er på udkig efter de bedste tilbud, tilføjer de ofte varer i deres indkøbsvogn, men leder også efter de samme varer på andre sider med bedre betingelser (forsendelse, pris, dato og tidspunkt for levering.) I det væsentlige har denne type købere ikke besluttet sig endnu, fra hvilket websted de skal købe fra.

Ved at bruge proaktive chatinvitationer, kan du nemt give kunden en positiv serviceoplevelse, der overbeviser dem om, at din butik er den rigtige at købe fra.

Only browsing

Metoder til at sænke indkøbsvognens opgivelsesprocent

Tilbyd live chat support

Ifølge Forrester, siger 44% af online forbrugere, at “at have spørgsmål besvaret af en levende person, mens man er midt i et online køb er en af ​​de vigtigste funktioner, et websted kan tilbyde.”

Overvåg exit-sider

Find det nøjagtige sted i købsprocessen, hvor dine kunder opgiver deres vogne. LiveAgents avancerede funktionalitet lader dig overvåge, hvilke sider dine kunder er på, og hvor længe de har gennemset dem.

Omnichannel support

53% af kunderne vil sandsynligvis opgive deres online køb hvis de ikke kan finde hurtige svar på deres spørgsmål. Tilbyd support via live chat, ofte stillede spørgsmål, sociale medier, e-mail og mere!

Bekæmp forladt indkøbsvogn med LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Tilbyd support i realtid

Se vores video for at lære mere om, hvordan du kan levere kundeservice i realtid til dine besøgende på dit websted.

Brug proaktive chatinvitationer for at bede brugerne om at chatte med dig i realtid. Tag det et skridt videre med LiveAgents avancerede funktioner, der lader dig overvåge, hvilke sider dine webstedsbesøgende er på, og hvor meget tid de bruger på hver enkelt side.

Automatiser forladt indkøbsvogn e-mails

Hvis du opretter passende tidsregler, genererer LiveAgent automatisk e -mails med forladt indkøbsvogn 24 timer (eller et hvilket som helst andet tidspunkt) efter opgivelse.

Forladte indkøbsvognen har åbne satser højere end 45%, klik genmem rate på 50% og konverteringsfrekvensen for dem, der klikker igennem, er 50%.

Læs mere om tidsregler
Automate emails
Highest security standards

Stol på de højeste sikkerhedsstandarder

LiveAgents tilbyder topmoderne sikkerhedsstandarder med den seneste compliance. Din private kommunikation er sikker og krypteret, placeret inden for EU-, amerikanske eller asiatiske datacentre baseret på dine præferencer. LiveAgent er også fuldt ud GDPR -kompatibel og følger den seneste bedste case-praksis i SaaS -branchen.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Tilbyde omni-channel support

Ud over at give support i realtid, kan LiveAgent hjælpe dig med at strømline alle dine kommunikationskanaler.

Ved at forbinde et ubegrænset antal telefonnumre, e-mail-adresser, sociale konti, vidensbaser og kundeportaler med din LiveAgent -konto, vil du kunne levere hurtig og effektiv support på alle de kanaler, som dine kunder bruger.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Opret selvbetjeningsportaler

Ved at oprette selvbetjeningsportaler, giver du dine kunder mulighed for at finde svarene på deres spørgsmål uafhængigt. Selvom live chat er nødvendig og ønsket, er nogle kunder simpelthen ikke fortrolige med at tale med andre. Ved at give dine kunder en vidensbase eller kundeportal vil din virksomhed se legitim og troværdig ud.

Hvad er det, der gør vores helpdesk-software til det rigtige valg?

Most reviewed and number 1

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til små virksomheder i 2020.

Preferred by 21k businesses

Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Packed with features

Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og endeløse tilpasninger tilpasses værktøjet let til dine forretningskrav.

Cloud based and secure help desk

Helt ud cloudbaseret, sikkert, let at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Tilfredse kunder? Uvurderlig

Giv upåklagelig kundesupport i realtid for at reducere antallet af forladte indkøbsvogne i din e-shop. Med LiveAgent er det let.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange andre
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to Reducer indkøbsvognens opgivelsesprocent

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x