Hvad er sikkerhedspolitik?
Sikkerhedspolitik sætter regler og metodologi for alle personer, der får adgang til en virksomheds IT-infrastruktur, uanset om den er webbaseret eller offline. Formålet med en sikkerhedspolitik er at bevare fortroligheden, enhed og tilgængelighed af det apparat og information, der bruges af en organisations medlemmer.
Sikkerhedspolitikken er en væsentlig del af din IT helpdesk-billetsoftware og den bør ikke ignoreres, mens du beslutter dig for den rigtige løsning til din virksomhed. Udover at beskytte dine interne data skal du sikre dig, at du overholder gældende love og regler vedrørende kundedata.
Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen på sikkerhedspolitik?
En sikkerhedspolitik er et dokument fra en organisation, der definerer, hvordan man beskytter organisationen mod trusler, f.eks. computersikkerhed, og hvordan man opfører sig, når farlige situationer opstår.
Hvilke oplysninger skal enhver sikkerhedspolitik indeholde?
En sikkerhedspolitik skal sikre virksomheden fra alle sider og tage hensyn til alle dens aktiver. Den bør dække al software, hardwareenheder, fysiske parametre, menneskelige ressourcer, information/data, adgangskontrol i dens omfang.
Hvor kan du se LiveAgents sikkerhedspolitik?
LiveAgents sikkerhedsregler kan findes på Sikkerhed & Privatlivspolitik underside, som er tilgængelig i sidefoden.
Expert’s note
En sikkerhedspolitik er et vigtigt dokument for enhver virksomhed, der definerer, hvordan man beskytter sig mod trusler og sikrer fortrolighed, enhed og tilgængelighed af sine aktiver.
Giv fremragende kunde service.
Sammenlign helpdesk-software og se hvad der gør LiveAgent anderledes. Få den hurtigste opsætning og den bedste kundesupport. Udforsk alle egenskaber og funktioner.