Hvad er en billetudstedelsesfunktion?
Individuelle billetter oprettes uden ejerskab. Derfor skal de tildeles en kundeservicemedarbejder, der vil håndtere den pågældende billet, kontakte kunden og udføre eventuelle yderligere handlinger, der er nødvendige for at løse problemet. Indehaveren er ansvarlig for at håndtere eller eskalere billetten.
Billetter repræsenterer forskellige kundeinteraktioner gennem forskellige kanaler, der er logget ind på dit billetteringsværktøj. Når en kunde kontakter din virksomhed, oprettes en billet, som dine kundeservicemedarbejdere kan løse. Med nogle effektive værktøjer kan agenter nemt spore status og historik for hver af deres tildelte billetter, hvilket sikrer rettidig løsning og konsekvent supportkvalitet.
Den type billetter, du oftest modtager, inkluderer:
- Indgående e-mails
- Live chat billetter
- Beskeder eller omtaler på sociale medier
- Kundeopkald
- Anmodningsformularer
- Feedback fra kunder på forskellige forum
Hvordan strømlines billetadministrations-processen?
Når billetterne kommer ankommer, gemmes de i den universelle indbakke, uanset hvilken kanal de kommer fra. På den måde behøver dine agenter ikke at tjekke hver kommunikationskanal separat, og de kan give en problemfri omnichannel-kundeoplevelse. Dette gør ikke kun hele processen nemmere og mere overskuelig, men det øger også effektiviteten af dit kontaktcenter.
I LiveAgent helpdesk-software er der forskellige måder at tildele billetter til agenter på. Det kan gøres manuelt med hver billet, der ankommer, eller med en automatisk tildelingsfunktion (i LiveAgent ved hjælp af automatiseret billetdistribution). Du kan route billetter til agenter baseret på agentens arbejdsbyrde, agentfærdigheder, billettype, agenttilgængeligheds-status og mere.
Efter at en agent er blevet tildelt billetten, er de ansvarlige for at håndtere den og sørge for, at den løses hurtigt, effektivt og til det højeste niveau af kundetilfredshed.
Frequently Asked Questions
Hvad vil det sige, at tildele en billet?
At tildele en billet betyder, at billetten skal sendes til den relevante agent eller afdeling for at gå videre med det. Når billetten er tildelt en agent, er denne ansvarlig for enten at løse den eller eskalere den yderligere, hvis det er nødvendigt.
Hvordan kan du tildele billetter ved hjælp af LiveAgent?
I LiveAgent kan du tildele billetter til agenter ved hjælp af funktionen “Assign to” øverst på billetten. Billetter kan også tildeles automatisk, efter at agenten begynder at arbejde på dem. Der er også muligt at ændre den aktuelle modtager af en billet, hvis den videresendes til en anden agent. Med denne ændring bliver den nye modtager også den nye billetejer.
Er tildeling af billetter automatiseret?
LiveAgent har mulighed for automatisk at tildele billetter. Du kan også tilpasse dine egne kriterier, regler og betingelser i konfigurationen.
Expert’s note
Tildel billet funktionen i LiveAgent gør det muligt for en administrator at tildele billetter til rettighedserhververe og repræsentanter baseret på kriterier som samlet arbejdsbyrde og eksperthjælp.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
Design af en kundecentreret virksomhedsmodel
At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.