Andrej Saxon customer success

VIP kundesucceslinje for for Andrej Saxon

Bliv forbundet direkte til Andrej via knappen nedenfor.

Andrej’s work schedule (CET, Vienna time)

Mandag: 11:00 – 19:00
Tirsdag: 7:00 – 15:00
Onsdag: 11:00 – 19:00
Torsdag: 7:00 – 15:00
Fredag: 7:00 – 15:00

Related Articles to Andrej
Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

Giv fremragende kunde service.

LiveAgent tilbyder omnikanal kundeservice platform med avanceret billetsoftware og hurtigste live-chat på markedet. Udforsk holdet bag deres produkt og deres æresbeviser og udførelser.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

LiveAgent er en multikanals helpdesk-software med funktioner som filtrering, billetadministration, sikkerhed og integrationer. Det tilbyder også funktioner som agentkollisionsdetektion, automatiseret billetdistribution, dåsebeskeder og brugerdefinerede roller. LiveAgent kan også integreres med andre applikationer som e-handel, Zapier og e-mail marketing. Med dens omfattende billetadministration og kundeservicerapporter, kan det hjælpe virksomheder med at håndtere kundeforespørgsler effektivt.

LiveAgent er en helpdesk- og supportsoftware, der kan øge kundetilfredsheden for virksomheder i enhver størrelse. Med mere end 175 funktioner og over 40 integrationer er det en kompleks løsning til forskellige typer virksomheder. Det kan hjælpe med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Der er ingen installationsgebyr, og kreditkort kræves ikke. Der tilbydes en gratis 14-dages prøveperiode, og kundeservice er tilgængelig 24/7. Der er også ros for dets pålidelighed og evne til at forbedre kundeservicen.

Priser

LiveAgent er en helpdesk- og supportsoftware, der kan øge kundetilfredsheden for virksomheder i enhver størrelse. Med mere end 175 funktioner og over 40 integrationer er det en kompleks løsning til forskellige typer virksomheder. Det kan hjælpe med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Der er ingen installationsgebyr, og kreditkort kræves ikke. Der tilbydes en gratis 14-dages prøveperiode, og kundeservice er tilgængelig 24/7. Der er også ros for dets pålidelighed og evne til at forbedre kundeservicen.

LiveAgent er i stand til at opfylde kravene fra flere forretningsområder. Se, hvordan LiveAgent kan tilpasses til dine krav og forbedre din kundesupport.

Én helpdesk-løsning til forskellige brancher

LiveAgent er en alsidig platform, der kan tilpasses en lang række industrier og virksomheder. Platformen tilbyder analyser, tidssporing, rapporteringsværktøjer og realtids supportmuligheder for enestående kundeservicoplevelser. LiveAgent understøtter også automatiseringsarbejdsprocesser, som kan hjælpe med at øge ROI og fokusere på at opbygge varige relationer. Derudover kan LiveAgent hjælpe virksomheder med at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser, samt styrke kundeprofiler ved at kommunikere via forskellige kanaler som email, live chat, chat i realtid og videoopkald.

Alle succesrige virksomheder startede et sted. Tjek vores historie og lær mere om vores virksomheds mission, vision og værdier.

Om LiveAgent

LiveAgent er et kundesupportværktøj grundlagt i 2004 af Viktor og Andrej. Virksomhedens mission er at skabe overkommelig, funktionel og nyttig software. Deres vision er at sætte kundesupport i centrum for enhver virksomhed. LiveAgent betjener over 150 millioner brugere og over 40.000 virksomheder verden over. Deres mål er at gøre LiveAgent til den bedste og mest alsidige helpdesk-software på markedet.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrationer

Etablerede spanske virksomheder specialiseret i digitale telefoniløsninger inkluderer Redvoiss, Netelip, Monema, Adiptel, Zoiper, CYN Solutions Inc, Maxtel.dk, MCN Telecom, ClickPhone, Voip do Brasil, Datium, Digitale, IP Voice, Fontumi, VoipTel Italia, VoipTel International. De tilbyder forskellige IP-telefoni- og cloud-løsninger, samt integrationsmuligheder med andre software og platforme.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x