Mød vores kundesucces Avengers

Michaela Gombárová customer success

Michaela

Kundesuccess manager

Michaelas arbejdsplan (CET, Wien tid)

Mandag: 9:00 – 17:00
Tirsdag: 11:00 – 19:00
Onsdag: 9:00 – 17:00
Torsdag: 11:00 – 19:00
Fredag: 9:00 – 17:00

Andrej

Kundesuccess manager

Andrejs arbejdsplan (CET, Wien tid)

Mandag: 11:00 – 19:00
Tirsdag: 7:00 – 15:00
Onsdag: 11:00 – 19:00
Torsdag: 7:00 – 15:00
Fredag: 7:00 – 15:00

Andrej Saxon customer success
Laura Luongova customer success

Laura

Kundesuccess manager

Lauras arbejdsplan (CET, Wien tid)

Mandag: 9:00 – 17:00
Tirsdag: 11:00 – 19:00
Onsdag: 9:00 – 17:00
Torsdag: 11:00 – 19:00
Fredag: 9:00 – 17:00

John Gordon

Kundesuccess manager

JG’s arbejdsplan (EST, New York tid)

Mandag: 9AM – 5PM
Tirsdag: 9AM – 5PM
Onsdag: 9AM – 5PM
Torsdag: 9AM – 5PM
Fredag: 9AM – 5PM

JohnGordon Hilley customer success
Beata Juricova customer success

Beata

Kundesuccess manager

Beatas arbejdsplan (CET, Wien tid)

Mandag: 11:00 – 19:00
Tirsdag: 7:00 – 15:00
Onsdag: 11:00 – 19:00
Torsdag: 7:00 – 15:00
fredag: 7:00 – 15:00

Related Articles to Kunde succes
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Skjul din e-mailadresse for at undgå spam, generer flere kundeemner ved at have en nem måde at blive kontaktet af LiveAgents funktion - Kontaktformularer. Læs om det.

Kontaktformularer

Tilføj kontaktformularer til din hjemmeside og få vigtige oplysninger fra kunderne. LiveAgent tilbyder flere designmuligheder og en gratis prøveperiode.

Bliv mere personlig med videoopkald. Det fungerer ligesom en almindelig videokonferencesoftware. Chat og ring med dine kunder nu.

Videoopkald

LiveAgent tilbyder en bred vifte af funktioner, herunder videoopkald, chat, billetadministration, call center-funktioner og meget mere. Det giver virksomheder mulighed for at forbedre kundesupporten og øge kundetilfredsheden. Med LiveAgent kan virksomheder kommunikere mere personligt med deres kunder gennem videoopkald og samtidig tilbyde chatsupport. Derudover kan LiveAgent integreres med andre systemer og tilpasses efter virksomhedens behov. Med en 30-dages gratis prøveperiode kan virksomheder opleve fordelene ved LiveAgent uden forpligtelser.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der også tilbyder en vidensbase. Lær mere om den interne vidensbase og få en gratis prøveversion.

Intern vidensbase

LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.

En hybrid billetstream giver kundesupportagenter mulighed for at følge en kundes billetopløsningsrejse på tværs af flere kanaler.

Hybrid billet stream

Hybrid billetstream forbedrer kundeoplevelsen ved at eliminere forvirring, forbedre medarbejdereffektivitet og fremskynde svartider. Det giver et holistisk overblik over kundens problemløsning.oprøv LiveAgent's hybrid billetstream i dag for personlig og kyndig support.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x