Kundeservice software

Forbedre dine kundeforhold med LiveAgent kundeservicesoftware.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Help desk billetteringssoftware fra LiveAgent

Er du træt af kedelig billetteringssoftware? Det er vi også. Med LiveAgent vil dine e-mails, chats, opkald, sociale medieomtaler og andre kanaler ende i én universel indbakke og ved hjælp af avancerede automatiseringsregler og integrationer vil dit kundeservicemareridt ende med et enkelt klik på “Tilmeld” knappen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Kundeservice software/ Se, hvordan det virker!​

00:00/02:25
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Kundeservice software

Hvad er Kundeservice software?

Kundeservice software eller helpdesk-software er en slags software, der bruges af virksomheder til at kommunikere med deres kunder.

Kundeserviceagenter bruger funktioner som f.eks. billetadministration for effektivt at organisere deres kundekommunikation og løse kundeforespørgsler hurtigere.

Det bruges til at forbedre kundetilfredsheden, give hurtige svar på spørgsmål og samle forskellige kommunikationskanaler i én praktisk indbakke.

LiveAgent's omnichannel customer service
Help desk

Forbedre dine kundeforhold og administrer kundekommunikation med en fuldt udstyret, multichannel helpdesk-løsning fra LiveAgent.

LiveAgent - unified customer service
Billettering

Få en bedre måde at administrere kommunikationen fra dine kunder på og organiser alle dine beskeder ét sted med vores billetteringssystem.

LiveAgent - real-time customer support
Live chat

Vores chatværktøj er nemt at gennemføre og det er et af de hurtigste på markedet, hvilket betyder, at du kan yde hurtig support til enhver onlinekunde.

LiveAgent - faster customer support
Sociale medier

LiveAgent kan integrere alle vigtige sociale medier og messaging apps på ét sted – Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber og WhatsApp.

LiveAgent - personal customer experience
Call center

LiveAgent call center er den bedste måde at håndtere kundeinteraktioner på, på en personlig måde, i situationer, hvor det skrevne ord simpelthen ikke er nok.

Self-service customer portal by LiveAgent
Vidensbase

Forbedre din online kundeservice med informative artikler, vejledninger og guider i din vidensbase, eller lad kunderne diskutere i forum.

Hvad gør LiveAgent til en fantastisk
kundeservicesoftwareløsning?

Se, hvordan vores kundesupportløsning kan hjælpe dig med at forbedre
din gennemsnitlige svartid og skabe glade kunder.

Strømlinet billetteringssystem

Du behøver ikke at følge hver kundekommunikationskanal separat, når du bruger vores strømlinede billetteringssystem. Det kan forene hver af dine konti og organisere din kommunikation i én indbakke. Vores hybride billetstrøm kombinerer beskeder fra hver kunde og sætter dem i én billettråd for nemme svar og opfølgninger.

LiveAgent's ticketing system
LiveAgent - omnichannel ticketing system

Understøttede kanaler

LiveAgent er en kundesupportplatform, der har plads til alle vigtige kommunikationskanaler. Vores billetteringssystem integrerer e-mail-konti, en hurtig live chat-widget, callcenter-funktioner, sociale medieplatforme, messaging apps og en kundeportal med en vidensbase. Glæd dine kunder, uanset hvilken kommunikationskanal de vælger at bruge.

Indbygget CRM

Styring af kundeforhold er en integreret del af LiveAgent. Gem og organiser dine kundeoplysninger i vores kundeservicesoftware for nem adgang til kundeindsigt. Opret tilpassede felter i dine kontaktoplysninger for at holde dig underrettet og yd den bedste service. Udover at have vores eget sæt CRM-funktioner, kan du integrere LiveAgent med en række populære CRM-software.

Contacts in LiveAgent
LiveAgent - CRM integrations

Integrationer

Integrationer kan lette arbejdet for enhver kundeservicemedarbejder. LiveAgent tilbyder over 200 eksterne og native integrationer med populær software, lige fra projektstyring og tidsregistrering til flere nicheløsninger. Vi tilbyder også et udvalg af helpdesk-migreringsplugins for en nem overgang til LiveAgent. Integrer dine yndlingsværktøjer med LiveAgent og brug mindre tid på at skifte mellem apps.

Automatisering og regler

At give rettidige svar på kundeforespørgsler kan gøres endnu nemmere takket være automatiseringsfunktioner. LiveAgent kan hjælpe dig med at automatisere agenttildeling og billetorganisation, samt hjælpe dig med at prioritere billetter automatisk. Opsæt tilpassede regler for håndtering af gentagne opgaver, eller brug automatiske svar og andre smarte funktioner for at lette din daglige arbejdsgang, når du har brug for det.

Få flere oplysninger om Automatisering & Regler

LiveAgent's automations - predefined answers
Reports feature in LiveAgent

Rapportering og Gamification

En af LiveAgents nøglefunktioner er realtidsrapportering og omfattende analyser, for at hjælpe dig med at afsløre og forstå styrkerne og svaghederne ved din kundeservice. Du kan også drage fordel af LiveAgents gamification-funktioner for at motivere dine kundeservicemedarbejdere til at fungere bedre. Gør agenternes job mere underholdende og deltag i en venlig konkurrence med tilpassede badges.

Spar mere med vores
kundeservicesoftware

LiveAgent kan blive din til en overkommelig pris. Tag et kig på sammenligningen og se, hvor meget du kan spare på forskellige funktioner.

De bedste kundeoplevelser er
bygget med LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR rejsebureau er det største slovakiske rejsebureau med mere end 100 års erfaring og 90.000 tilfredse kunder, som kan rejse til mere end 150 lande hvert år.

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht startede som et skoleprojekt og er nu forvandlet til en rigtig virksomhed takket være god kundeservice og succes.

    Read more about FrëschKëscht

View all

Den bedste værdi for pengene

Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at overskride budgettet.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det, vi har at byde på, med en gratis 30-dages prøveperiode

  • ✓Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Related Articles to Kundeservice software:

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x