Kundeportal software

Giv dine kunder med effektiv selvbetjening.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Mindske omkostningerne med kundeportalsoftware

Føler du dig overvældet af kundeforespørgsler? Kundeportal software fra LiveAgent er her for at hjælpe dig med at lette din billetbelastning og opretholde den bedste kvalitet af din kundeservice. Kom godt i gang med LiveAgent og reducer omkostningerne for din kundekommunikation, ved at skabe en fuldt udstyret kundeportal, der kan hjælpe dig med at løse de fleste problemer via artikler, forum, ofte stillede spørgsmål og mere. Prøv det gratis i dag!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Customer portal software - LiveAgent

Hvorfor burde du vælge LiveAgent?

LiveAgent er ikke kun en fuldt udstyret kundeportal software, det er en fuldt udstyret helpdesk-software med alle de vigtige funktioner, du har brug for. Brug vores multi-vidensbase, forum, ofte stillede spørgsmål, artikeleditor og andre funktioner, der kan hjælpe dig med at bygge en fantastisk portal. Sammen med vores multi-kanal billettering og integrationer, kan du få en komplet helpdesk-løsning til en god pris.

Hvorfor burde du bruge en kundeportal software?

Kundeportalsupport portaler gør det muligt for brugere at finde hjælp på egen hånd, få adgang til tidligere billetter, vidensbase, et forum og indsende feedback. Selvbetjeningsressourcer, såsom vidensbaseartikler, forumtråde eller andet kan frigøre dine agenter til at fokusere på mere presserende problemer. Gør brug af vores kundeportal software for at dele meddelelser, noter og forbedre din agents produktivitet med det samme.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Nem at bruge og effektiv i enhver henseende

LiveAgent-klientportalen indeholder en vidensbase, forum og kundefeedback, der kan oprettes og implementeres meget hurtigt.

Tag et kig på, hvordan LiveAgent ser ud og hvad det tilbyder

Opret en klientportal og dens visuelle elementer med et par klik. Opret vidensbaser og skab et forum, så dine kunder kan hjælpe sig selv og diskutere nye funktioner eller forslag til forbedringer.

De bedste kundeoplevelser er
bygget med LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR rejsebureau er det største slovakiske rejsebureau med mere end 100 års erfaring og 90.000 tilfredse kunder, som kan rejse til mere end 150 lande hvert år.

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht startede som et skoleprojekt og er nu forvandlet til en rigtig virksomhed takket være god kundeservice og succes.

    Read more about FrëschKëscht

View all

Lær dine kunder selv at fejlfinde problemer

Se, hvordan en kundeportal fra LiveAgent kan hjælpe dig med at spare tid og mindske dine helpdesk-omkostninger i det lange løb.

Self-service customer portal

En omfattende kundeportal med alt, hvad dine kunder og agenter har brug for – videnbaseartikler, forumindlæg og feedbackfunktioner. Brug alle redskaber til din rådighed, for at yde den bedste support. Læs mere om kundeportal.

Powerful knowledge base builder

En vidensbase er dit vigtigste værktøj for at yde kundeservice. Du kan fylde den med artikler og kategorier, besvare hyppige spørgsmål med en enkelt tekstlinje og meget mere. Læs mere om vidensbase.

Forum

Forum giver dine kunder mulighed for at hjælpe hinanden ved at besvare hinandens spørgsmål, mens din agent kan hjælpe til eller tage en pause. Du kan også bruge det til nemt at oprette billetter til mere omfattende problemer. Få flere oplysninger om forum.

Feedback & Forslag

Lad dine kunder sende dig feedback og forslag. Opret og placer en feedback-knap på din hjemmeside og lad kunderne fortælle dig, hvad de synes. Brug oplysningerne til at forbedre din service. Få flere oplysninger om feedback-knap.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Se, hvordan det fungerer!

Tid er penge og derfor er LiveAgent en af softwareløsningerne med den nemmeste implementeringsproces. Tag et kig på vores demo og se, hvordan du kan oprette din kundeportal på et par minutter. Vi guider dig gennem hele processen.

Medarbejderportal for dine kundeservicemedarbejdere

Den åbenlyse fordel ved en kundeportal er at levere effektiv selvbetjening til dine kunder. LiveAgents dedikerede kundeportalløsning giver dig dog også mulighed for at oprette intern vidensstyring til dine agenter. Samlet set skaber det bedre teaminteraktioner og gør kommunikationen på arbejdspladsen enkel og effektiv, takket være nem problemsporing.

Agents in Help desk software - LiveAgent
knowledge base designs in LiveAgent

Brugerdefinerbar og fleksibel

Vi vil ikke give dig begrænsninger, når det kommer til at tilpasse din kundeportal. Tilføj dit logo og match dit branding, når du har brug for det, takket være vores tilpasningsmuligheder. Du kan tilføje integrationer via simple kodetilføjelser, eller lade din kundeportal være. Valget er dit, og LiveAgent vil ikke stå i vejen for dig.

Gør mere med billettering

Nogle problemer skal blot løses via ordentlig kommunikation og du kan bruge en simpel formular til at indsende billetter. Hver gang kunderne bruger deres kontaktformular, gemmer vores interne CRM-funktioner dataene, og vores billettering giver dig mulighed for at håndtere eventuelle forespørgsler direkte fra din indbakke. Forbedre din kundeportalservice med en effektiv billetformular for en nem problemløsning.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Alle støttekanaler under samme tag

LiveAgents kundeportalsoftware kan integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.

Book en demo

requestDemo
Hvad vil du lære under demoen
  • Sådan opnår du dine forretningsmål med LiveAgent – uanset om det er at forbedre kundetilfredsheden eller skabe mere salg.
  • Sådan fungerer LiveAgent. Vi giver dig en tour i produktet, så du kan få en idé om, hvordan det er at bruge vores software.
  • Svar på de spørgsmål, du måtte have om priser, service, integrationer og funktioner.

“Kontakt hver kunde med henblik på at hjælpe ham eller hende med at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Salgschef

Related Articles to Kundeportal software

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x