Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vær på forkant med billetsoftware

Giv problemfri kundeservice på hver kanal.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Kreditkort kræves ikke    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Helpdesk-billetsoftware fra LiveAgent

Er du træt af basalt billetsoftware? Det er vi også. Med LiveAgent ender dine e-mails, chats, opkald, sociale medier og andre kanaler i én universel indbakke, og ved hjælp af avancerede automatiseringsregler og integrationer vil dit kundeservicemareridt ende med et enkelt klik på “Tilmeld dig” knappen.

Hvad er et billetsystem?

Billetsystemet er en del af en mere kompleks help desk software. Billetstyringssystemet samler al kundekommunikation indenfor én grænseflade. For eksempel samler den kundesamtaler fra flere kanaler, f.eks. e-mail, sociale medier, opkald, forummer og overfører kommunikationen til billetter.

Når en kunde så kontakter dig via en foretrukken kanal, vil du automatisk få en indgående supportanmodning i din LiveAgent-app. Helpdeskpersonalet kan derefter besvare alle kundeserviceanmodninger baseret på de kundeprioriteter, du angiver i dine SLA’er. Som følge heraf forbedrer du din opgavestyring samt kundeinteraktioner.

Alle supportkanaler samlet under ét tag

LiveAgents helpdesk-billetsystem integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent er mere end blot et IT-billetsystem

LiveAgent er et IT-billetsystem-software, der kombinerer flere kanaler såsom e-mails, chats, opkald og sociale medier for at levere holistisk kundeservice til dine kunder. Men det ender ikke der. LiveAgent tilbyder en kundeportal med multi-vidensbase support, forummer, feedback & forslag. Se, hvad det mest avancerede billetsystem kan tilbyde din organisation. 

Hvordan kan online billetsoftware hjælpe din virksomhed?

Kig på fordelene ved IT-billetsystem, der hjælper dig med at levere bedre løsninger til dine kunder. 

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Øget medarbejder produktivitet

Intelligent automatisering gør dine medarbejderes arbejdsgang lettere og hurtigere. Ved at oprette automatiseringsreglerne kan du bestemme medarbejdernes arbejdsfordeling og forbedre deres responstid på samme tid. 

Forbedret kundeoplevelse (CX)

LiveAgent leverer rapporteringsanalyser, hvor du hurtigt kan bestemme teamets produktivitet på få sekunder. Ud over det viser analyseoversigten oplysninger såsom arbejdstid, medarbejdere, afdelinger, kanaler og tags. Som følge heraf, giver realtidsdata en vejleder mulighed for at besvare eventuelle kundespørgsmål effektivt og virkningsfuldt.  

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

Kundesupport døgnet rundt

Et almindeligt problem, som mange virksomheder står over for, er at levere omkostningseffektiv 24/7 support til deres kunder. Vidensbase-software eller en selvbetjeningsportal kan gøre din virksomhed i stand til at yde support selv uden for dine åbningstider. Du skal blot oprette vejledninger eller trinvise artikler til dine kunder og få en konkurrencefordel med LiveAgents alt-i-én”-løsning. 

Professionel kundeservice/support

En intern vidensbase, som også er en del af et billetsystem, sikrer, at dit helpdesk-personale til enhver tid giver samlet og professionel assistance. Den interne selvbetjeningsindstilling kan levere en lang række oplysninger, f.eks. nyheder, produktoplysninger, opdateringer og politikker.

Vidensstyring kan omdanne din service med det samme. Dine kundeservicemedarbejdere vil lave færre fejl og løse næsten alle kundeanmodninger.   

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Se lige på de vigtigste funktioner i LiveAgents billetsoftware

Et supportbilletsystem er kun en del af en kompleks helpdesk-løsning.

Kombiner alle dine kommunikationskanaler i den universelle indbakke, en smartere version af almindelig e -mail. E -mails, chats, opkald, sociale medieindlæg og meddelelser fra andre kanaler er alle tilgængelige fra ét sted.

Uanset hvor kommunikationen starter eller slutter, vil den altid være i den samme hybridbillet. Begynd at chatte med en kunde på live chat, følg op via e -mail, og afslut kundesupport via et telefonopkald. Alle interaktioner vil være i den samme billettråd.

Fremskynd processen med at svare kunder ved at forberede svarene på almindelige krav og spørgsmål. Gem et kort svar, og gør dine kunder tilfredse med hurtige svarhastigheder.

Opret billetter, der kun er synlige for dine kolleger, og tildel dem til en bestemt person. Brug dem som påmindelser, til oprettelse af opgaver eller til at lave noter til dig og dine medarbejdere.

Billetsoftware med intuitiv brugergrænseflade

LiveAgents billetsoftware sporer og forvandler automatisk alle dine kundespørgsmål til billetter. Hver indgående kommunikationsform omdannes til billetter for bekvemmelighed og administration. Brugergrænsefladen er fleksibel og intuitiv.

Vidensbase som en del af billetsalg

70% af kunderne foretrækker at lede efter svar, før de kontakter kundeservice. Ud over billetsoftwarefunktionalitet, i den samme pakke, tilbyder LiveAgent en fuldt tilpasselig Customer Portal med Videnbase, ofte stillede spørgsmål, og Forum. Lad kunderne hjælpe sig selv ved at finde svar, selv når dine medarbejdere er offline.

CRM billetsystem

I LiveAgent kan du effektivt organisere og gemme alle kundedata eller oplysninger. Du kan nemt spore kontakter, ordrer og andre nødvendige data. Det er hovedsageligt en kontaktdatabase med yderligere oplysninger. Hvis du har alle data i ét system, kan din support levere fremragende kundeservice.

En ordentlig CRM understøtter salgsaktiviteter, marketing og kundeserviceafdelinger. Styring af kundeoplysninger er en vigtig del af ethvert billetsystem. Indsamling og lagring af kundedata kan påvirke kundeloyalitet, kundetilfredshed og CX på en positiv måde.

Gennemsigtig og fair pris

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer, kun månedlig faktura. Fuldstændig gennemsigtig prisfastsættelse, faktureres kun for reel brug hver måned. Vælg den rigtige plan, og begynd at levere den bedste kundesupport.

 

Ticket

Ticket

For Small Businesses and Entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For Medium-sized Businesses and Professional Agencies

$29/mo

Problemfri billetfordeling

Sørg for, at din kundeservice medarbejdere altid har en optimal arbejdsbyrde. Definer, hvor mange billetter, chats og telefonopkald de kan håndtere. Roter telefontjenesten automatisk, indstil pausetider, og lad dem hvile, når de har brug for det. Tildel billetter i enhver tilstand til individuelle agenter eller hele afdelinger. Angiv dine egne regler og kriterier for indkommende billetfordeling baseret på billetparametre, begivenheder eller tidsbaserede forhold.

Seamless ticketing distribution

Over 30.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og find ud af, hvordan LiveAgent kan øge din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.

Hvorfor billetsoftware?

Et godt billetsystem gør det nemt at dække alle dine kundeservicebehov. Modtag, behandl og besvar anmodninger let for at forbedre forholdet til dine kunder.

007 briefcase

Forretningsmæssige fordele

Forenkle dine kanaler

Automatiser dine fælles opgaver

Hav klare ansvarsområder

Forblive organiseret

051 checked

Positiv indflydelse

Professionel tilgang

stigning i omdannelses-frekvenser

Detaljeret indsigt og rapporter

Faldende omkostninger

alt sammen i ét billetsoftware

Email icon

E-mail billettering

Smart e-mail -billettering og distribution sørger for, at ingen e-mail går tabt eller besvares to gange.

Customers icon

Kraftfuldt samarbejde

Lad dine medarbejdere hjælpe hinanden og besvare billetter hurtigere med samarbejdsfunktioner.

Cart icon

Øget tilfredshed

Ifølge markedsundersøgelser har tilfredse kunder en tendens til at bruge flere penge. Gør dem glade med LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Ansvarsstyring

Med LiveAgent kan du nemt administrere billetansvar og oprette en billetorganisationsmetode til dit IT-team eller kundeservice. Ændre ejerskabet af en billet til en anden department eller endda en individuel medarbejder. Ved altid, hvem der er ansvarlig for at løse hver billet. Hør aldrig den klassiske undskyldning “Jeg vidste ikke, at det var mit ansvar” igen.

FAQ

What is the use of a ticketing system?

A ticketing system enables customer support teams to manage customer queries. The software creates a ticket from every customer interaction and collects relevant information to help solve the customer query.

What is the best ticketing system?

If you’re looking for the best ticketing system, consider user ratings, functionality, and price. The best ticketing system should have features such as multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, social media integration, knowledge bases, and gamification features.

What are the types of ticketing tools?

When considering which ticketing tool to use, research its price, functionality, and user reviews. Some ticketing tools offer more help-desk functionality than others. For example, LiveAgent is on the list of the top 10 help desk software that provides a virtual call center in addition to multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, knowledge bases, and gamification features.

What is ticketing software?

A ticketing system is a part of help desk software that allows your company to have all the customer interactions in one place. Therefore, all the communication from multiple channels is gathered in one place, making it easy and efficient to communicate with your website visitors/customers.

How do you set up a ticketing system in LiveAgent?

In LiveAgent, we provide a free demo and 24/7 support to our customers, so setting up the software is fast and easy. However, the first step is to create an account and choose a preferred subscription. After that, the system will guide you through the setting up process, so in the end, you will have everything set based on your preferences.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo