AI Assist for fejlfri kundeservice

Oplev LiveAgents AI Assist, en funktion, der revolutionerer kundeservice.

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Forbedre dit kundeserviceniveau nu!

Prøv vores revolutionerende AI Assist GRATIS (ved at forbinde din egen OpenAI-konto via API) og oplev forvandlingen.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

AI assist

Tag det næste skridt med din support med AI-drevne svar

Ved at bruge artificial intelligence (AI) i kundesupport kan det revolutionere forretningsdriften globalt. AI-svar efterligner menneskelig interaktion og forbedrer kundeserviceoplevelsen ved at håndtere store mængder af forespørgsler. Teknologien hjælper med at omdanne udkast til svar til professionelle svar, hvilket øger kundetilfredsheden.

Desuden afhjælper AI menneskelige agenter fra gentagne forespørgsler, hvilket gør dem i stand til at tackle komplekse problemer, der kræver menneskelig engagement. Fusionen af ​​AI og menneskelig interaktion sikrer levering af exceptionel, effektiv og skræddersyet kundeservice, forbedrer afviklingstider og fremmer kundeloyalitet.

AI assist

Tilpas og genskab answers effectively

Generelt fungerer AI i kundeservice ved hjælp af maskinlæring, naturlig sprogbehandling og dataanalyse. Disse AI-værktøjer trænes ved hjælp af tidligere data og kundeinteraktioner, hvilket muliggør tilpasning af svar på kundeforespørgsler. Dette bruger ikke kun forudoptalte eller scriptede svar, da AI kan tilpasse svarene efter situationen.

Kort sagt forstår AI unikke kundepræferencer og bruger denne forståelse til at tilbyde personlige kundeoplevelser. Denne personalisering forbedrer kundeoplevelser, forbedrer forhold og øger virksomheders omsætning.

AI assist

Slå nemt tonen til

Personliggørelsen af ​​kundesamtaler kan nemt sætte tonen for kundeinteraktioner over hele linjen. Dette kunne indebære at bruge et venligt og afslappet sprog for en tilbagevendende kunde eller være mere formel og informativ for en ny kunde. AI-drevne kundesupportsystemer kan også vurdere den følelsesmæssige tone fra input for at reagere empatisk, hvilket får kunden til at føle sig hørt og værdsat.

AI assist

Fuldkommengøre dine svar med AI rettelser af grammatiske fejl

AI brillierer i avanceret grammatikkorrektion. Værktøjer til korrektion af AI-grammatik kan i høj grad forbedre kundeserviceagenternes kommunikationsevner. Disse værktøjer scanner og analyserer teksten leveret af agenterne, sporer grammatiske fejl, stavefejl, tegnsætningsfejl og sætningskonstruktionsproblemer. Efter at have opdaget problemerne, foreslår de rettelser, hvilket sikrer, at agenterne giver professionelle og grammatisk korrekte svar.

AI giver kundeservicemedarbejdere mulighed for at levere klare, forståelige og fejlfrie svar, som bidrager til en forbedret kundeoplevelse og fremmer brandloyalitet.

AI assist

Tilbyd nem flersproget support med AI Assist

LiveAgents AI Assist er baseret på OpenAIs ChatGPT, som bruger Natural Language Processing (NLP) til at forstå, fortolke og svare på kundeforespørgsler på forskellige sprog. Denne teknologi hjælper denne AI-kundeservicefunktion med at bryde sprogbarrierer og nemt kommunikere med kunder fra hele verden på deres modersmål, hvilket forbedrer kundetilfredsheden.

Denne mulighed udvider din virksomheds rækkevidde og skaber en inkluderende oplevelse for alle kunder, uanset deres sprogpræference.

Anmeldelser

Få LiveAgent
og slut dig til 7000 glade kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Den bedste værdi for dine penge

Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at sprænge banken.

14 eller 30 dages gratis prøveperiode
Gratis prøveperiode i 14 dage med en gratis e-mail eller 30 dage med en firma-e-mail
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Forstå styrken af ​​AI Assist

Så hvordan kan LiveAgents AI Assist tage din kundeserviceindsats til det næste niveau? I det følgende afsnit vil du høre om AI-assisteret svargenerering, dens evne til at forbedre præcisionen og produktiviteten af ​​dine agenter og dens flersprogede muligheder.

Hvis du er klar, så lad os springe ud i det!

Sådan skriver og genererer du prompter effektivt

At skrive prompter for at få den ønskede output er en kunst i sig selv. Før vi kommer til detaljerede instruktioner om, hvordan man bruger AI i LiveAgent, lad os først diskutere, hvordan du kan skrive effektive prompter.

  • Vær specifik: Sørg for, at prompts er specifikke, så AI kan forstå sammenhængen og give specifikke svar. Undgå at bruge uklart eller generisk sprogbrug for at sikre præcise svar.
  • Brug et enkelt sprog: Forenkling er nøglen; brug sprog, der er let at forstå. Undgå teknisk jargon eller alt for kompliceret sprog, hvis muligt.
  • Tilpas dine prompter: Tilpas dine prompter, så de matcher dit brands tone og stil. Hvis dit brand er mere afslappet, skal du sikre dig, at dine prompter afspejler det.
  • Opfordre til engagement: Design dine prompter på en måde, der tilskynder kunden til at engagere sig mere i AI-systemet, hvilket gør det interaktivt.

Nu hvor du kan skrive AI-prompts som en professionel, lad os se, hvordan du kan anvende denne viden ved hjælp af LiveAgents AI Assist!

  • Log ind på din LiveAgent-konto.
  • Aktiver AI Assist-funktionen.
  • For at aktivere AI Assist, gå til Konfiguration > AI > Konfigurer AI-udbyder og tilføj din OpenAI API nøgle

Zoom inScreenshot of AI Assist setup process in LiveAgent

  • Gå til Konfiguration > AI > Besvar forslag og klik på Aktivér.

Zoom inA screenshot of the Answer suggestion functionality in LiveAgent

  • Vælg den billet, du vil besvare med AI Assist, åbn svarboksen, og skriv dit udkast til svar. Forudvælg teksten i dit udkast, og klik på Answer assistant knappen placeret på indstillingslinjen i din billetgrænseflade.

Zoom inA picture showing the location of the Answer assistant button in the agent interface in LiveAgent.

  • Udfyld felterne for at give kontekst, så AI Assist kan besvare spørgsmålet.
  • I det første felt vil du se teksten i dit forudvalgte udkast.
  • I det andet felt skal du informere AI’en om, hvad den skal gøre med inputtet i feltet ovenfor.
  • På den nederste højre side af grænsefladen skal du vælge tonefaldet for det genererede svar.
  • Klik på Generer knappen.

Zoom inA picture depicting the AI Assist interface in LiveAgent with the tone and the generate button.

  • Når AI Assist genererer svaret, baseret på dit input, kan du enten klikke på Brug denne tekst for at anvende det, eller tryk på Regenerer for at modtage et nyt alternativt svar. Alternativt kan du bruge det andet felt til at tilføje justeringer til den allerede genererede tekst og klikke på Generer knappen igen.

Zoom inA picture detailing the application or regeneration of the AI-generated customer response.

  • Når du har valgt Brug denne tekst mulighed, vises det AI-genererede svar i billetgrænsefladen. For at bruge det til at svare på kundens forespørgsel skal du blot trykke på Send knappen.

Zoom inTicket interface with AI-generated response.

Strømlin din billetproces med AI Assist

Et andet felt, hvor AI Assist kan vise sig at være uvurderlig, er at strømline og forbedre din kundeservice. Sprogmodellen gør det muligt for AI Assist at forstå og svare på kundeforespørgsler præcist og øjeblikkeligt, hvilket reducerer svartider betydeligt.

Når der er tale om store mængder af billetter, bruger AI Assist intelligent automatisering til at håndtere belastningen effektivt ved at foreslå passende billetoverførsler og relevante tags.

AI Assist forhindrer også for mange gentagne forespørgsler ved hurtigt at generere passende svar. På den måde forbedrer det effektiviteten og reducerer den tid, det tager at løse et problem.

Forøg præcisionen af ​​din kundesupport

AI Assist fungerer ved at udnytte kunstig intelligens til bedre at behandle og forstå kundeforespørgsler. Som du allerede ved, opnås dette gennem NLP, som gør det muligt for AI at fortolke det menneskelige sprog sammen med den kontekst, det bliver brugt i. Således kan supportmedarbejdere forstå kundens problemer mere præcist.

Tag f.eks. en kunde, der kæmper med et komplekst teknisk problem og kontakter kundeservice. I stedet for at agenten bruger tid på at finde ud af problemet, kan de indtaste problemet i det AI-drevne værktøj. AI’en vil afkode problemet, bestemme mulige løsninger udledt af historiske løsningsdata og give et præcist og passende svar. Agenten kan derefter videresende disse oplysninger til kunden og løse problemet hurtigt og præcist.

AI Assist til at yde flersproget kundesupport

Snart vil AI Assist være i stand til at gå i dybden med tekstdata og forstå konteksten, følelsen og hensigten med kundens forespørgsel, selvom den er på et andet sprog. Det hjælper med at bevare nuancerne i forskellige sprog og giver det mest passende svar. På den måde kan virksomheder levere problemfri, præcis og hurtig kundesupport, hvilket væsentligt forbedrer kundetilfredsheden og oplevelsen.

Lad os for eksempel sige, at en spansktalende kunde sender en forespørgsel om en ordre, de ikke har modtaget. AI Assist-værktøjet vil forstå forespørgslen, selvom det er på spansk, og identificere det passende svar. Det kan give en forudskrevet besked, der rådgiver kunden om, hvordan de skal tjekke deres ordrestatus, eller automatisk fremhæve forespørgslen til en menneskelig agent for mere komplekse problemer. Den menneskelige agent modtager derefter denne forespørgsel med en oversat besked på virksomhedens foretrukne sprog, hvilket gør det praktisk for virksomheder for effektivt at kunne besvare globale kunder.

Selvom den i øjeblikket er under udvikling, vil denne funktion snart være tilgængelig for LiveAgents kunder.

Konklusion

Da vi bevæger os dybere ind i en digital æra, er AI-drevne værktøjer som LiveAgents AI Assist ikke kun revolutionerende, de er essentielle. Anvendelsen af ​​AI i kundeservice har ført til hurtige svartider, unik personalisering og en forbedret overordnet kundeoplevelse.

AI Assist tager dette et skridt videre ved at forbedre præcisionen, strømline billetbehandlingen og tilbyde effektiv flersproget support. Dette geniale værktøj redefinerer virkelig kundesupport ved at levere et problemfrit, effektivt on-demand supportsystem, der kan henvende sig til kunder fra hele verden.

Hvis du er interesseret i at øge din virksomheds support, kan du drage fordel af LiveAgents 30-dages gratis prøveperiode for at teste AI Assist og se, hvor transformerende det kan være for din virksomhed.

Related Articles to AI Assist for fejlfri kundeservice
Kundesupport Ordliste - Lifetime Value

Levetidsværdien

Levetidsværdien er den pengeværdi eller værdi, du kan opnå fra en kunde. Levetidsværdien er en meget stærk menneskelig ressource og finansieringsindikator.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

LiveAgent er en multikanals helpdesk-software med funktioner som filtrering, billetadministration, sikkerhed og integrationer. Det tilbyder også funktioner som agentkollisionsdetektion, automatiseret billetdistribution, dåsebeskeder og brugerdefinerede roller. LiveAgent kan også integreres med andre applikationer som e-handel, Zapier og e-mail marketing. Med dens omfattende billetadministration og kundeservicerapporter, kan det hjælpe virksomheder med at håndtere kundeforespørgsler effektivt.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Sociale medier supportsoftware

LiveAgent tilbyder en effektiv løsning til kundesupport på sociale medier. Med funktioner som universel indbakke, hurtigere svar, og integration med forskellige sociale platforme, kan virksomheder effektivt håndtere kundesamtaler og opbygge kundeloyalitet. Start en GRATIS prøveversion i dag!

Vælg opkaldsenheder, som du og dine agenter foretrækker. LiveAgent understøtter headset og mobiltelefoner og endda browsere eller telefonapps til opkald.

Understøttede opkaldsenheder

LiveAgent tilbyder mobilapps til kundeservice på farten og understøtter flere opkaldsenheder, herunder headset, browser og hardwaretelefoner. 3CX integreret i LiveAgent øger servicekvaliteten og produktiviteten. Start en gratis prøveperiode.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x