Det ser ud til, at du prøver at nå UPIs kundeserviceteam. Desværre er vi ikke tilknyttet UPIs supportteam. Vi er to helt forskellige forretningsorganisationer. For at gøre dit liv lidt lettere, har vi imidlertid undersøgt UPIs websted og fundet følgende kontaktoplysninger om deres kundesupport. Kontakt venligst UPIs repræsentanter ved at kontakte dem direkte ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger.
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
centralbankofindia.co.in/sites/default/files/UPI_TermsAndConditions_V1.pdf
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
UPI er en nyhedstjeneste i traditionel forstand, der sender udsendelser og fotos fra hele verden og tilbyder dækning til medieorganisationer over hele verden.
UPI er en nyhedstjeneste i traditionel forstand, der sender udsendelser og fotos fra hele verden og tilbyder dækning til medieorganisationer over hele verden.
UPIs kundeserviceteam tilbyder følgende supportkanaler: e-mail, callcenter, support til sociale medier og support til selvbetjening.
Du kan kontakte UPI ved at sende dem en e -mail, ringe til deres hotline eller efterlade dem en besked på en af de sociale medieplatforme. Alternativt kan du bruge deres vidensbase, hvis du foretrækker selvbetjeningssupport.
Du kan kontakte deres support ved at skrive en e -mail til media@upi.com
Nej, UPI har ikke live chat support.
Hvis du foretrækker opkaldssupport, kan du kontakte deres hjælpelinje (202) 898-8000
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer