Det ser ud til, at du prøver at nå Nakivos kundeserviceteam. Desværre er vi ikke tilknyttet Nakivos supportteam. Vi er to helt forskellige forretningsorganisationer. For at gøre dit liv lidt lettere, har vi imidlertid undersøgt Nakivos websted og fundet følgende kontaktoplysninger om deres kundesupport. Kontakt venligst Nakivos repræsentanter ved at kontakte dem direkte ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger.
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Nakivo er en databeskyttelses- og disaster recovery-løsning til virksomheder i alle størrelser. Det giver pålidelig, automatiseret og omkostningseffektiv databeskyttelse til fysiske, virtuelle og cloud-miljøer. Nakivo understøtter over 500 leverandører og teknologier, herunder VMware, Hyper-V, Amazon EC2, Microsoft Azure og Office 365. Det hjælper organisationer med at beskytte deres data og applikationer med sikkerhedskopier, replication og site recovery, samt teste deres katastrofegendannelsesplaner med almindelige DR-øvelser.
Nakivo yder teknisk support til sine kunder gennem en række forskellige kanaler, herunder telefon, e-mail, live chat og webbaserede supportbilletter – kontaktformular. Kunder kan også få adgang til Nakivos vidensbase for selvhjælpsressourcer, såsom brugervejledninger og ofte stillede spørgsmål. Derudover tilbyder Nakivo omfattende interne træningsmuligheder og fjerntræning til kunderne for at sikre, at de kan få mest muligt ud af deres Nakivo-løsning. Hurtig hjælp og inspiration kan kunder finde via sociale mediekanaler, nederst på virksomhedens hjemmeside.
Den bedste måde at kontakte Nakivo kundesupport på er ved at indsende en anmodning på deres websted eller at kontakte dem via e-mail på support@nakivo.com eller via telefonsupport på + 44 207 193 1230. Live chat er tilgængelig 24/7. Du kan også sende din forespørgsel på deres sociale medie-konti såsom Facebook, Twitter, eller LinkedIn Hvis du hellere vil, er selvbetjenings -vidensbasen tilgængelig når som helst, eller brug kommunikationsforum for hurtig hjælp fra rådgivere.
Nakivo er en robust databeskyttelsesløsning til klienters virtuelle, fysiske, cloud- og SaaS-miljøer.
Nakivos kundeserviceteam tilbyder følgende supportkanaler: e-mail, telefonopkald, live chat, vidensbase, kundeforum eller support på sociale medier.
Du kan kontakte Nakivo ved at ringe til deres hjælpelinje, e-maile dem, bruge vidensbasen, kundeforum eller live chat. Alternativt kan du bruge deres sociale medie-support.
Du kan kontakte deres support ved at skrive en e-mail til support@nakivo.com.
Ja, Nakivo har live chat support.
Du kan kontakte deres telefonlinje på +44 207 193 1230.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer