Emma Help Desk Kontakter er en software- og internetservicevirksomhed, der tilbyder helpdesk-software, supportsoftware, callcentersoftware og sociale medier-support. De har også kundeportalsoftware, videnbasesoftware og affiliate-software. Emma tilbyder forskellige kundesupportkanaler, herunder e-mail, telefon, live chat, vidensbase og forum. Virksomheden fokuserer på at levere brugervenlige værktøjer til e-mail-marketingkampagner.
Det ser ud til, at du prøver at nå Emmas kundeserviceteam. Desværre er vi ikke tilknyttet Emmas supportteam. Vi er to helt forskellige forretningsorganisationer. For at gøre dit liv lidt lettere, har vi imidlertid undersøgt Emmas websted og fundet følgende kontaktoplysninger om deres kundesupport. Kontakt venligst Emmas repræsentanter ved at kontakte dem direkte ved hjælp af nedenstående kontaktoplysninger.
Ikke relevant
https://help.myemma.com/s/
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Ikke relevant
Emma repræsenterer en en webbaseret e-mail-marketingplatform, der hjælper virksomheder og organisationer med at oprette og sende målrettede e-mail-kampagner til deres abonnenter. Det blev grundlagt i 2003 og er nu en del af Campaign Monitor, en global e-mail marketing virksomhed.
Virksomheden tilbyder en række funktioner og værktøjer til at hjælpe brugere med at oprette og administrere deres e-mail-kampagner. Nogle af nøglefunktionerne inkluderer en træk-og-slip e-mail-editor, tilpasselige skabeloner, A/B-test, automatiseringsarbejdsgange, listesegmentering og detaljerede analyser og rapportering. Brugere kan også integrere Emma med andre marketingværktøjer og platforme, såsom Salesforce, Eventbrite, og Shopify.
Emmas fokus er at levere en brugervenlig grænseflade, der giver brugere på alle færdighedsniveauer mulighed for at skabe effektive e-mail-kampagner. De leverer også ressourcer såsom webinarer, vejledninger og kundesupport for at hjælpe brugerne med at få mest muligt ud af platformen.
Hvis der er behov for det, kan du komme i kontakt med Emma ved at skrive til deres firma-e-mailadresse, ringe til deres hotline eller ved at lægge en besked via deres live chat-funktion. Alternativt kan du bruge deres vidensbase eller forbrugerforum, hvis du foretrækker selvbetjeningssupport og ønsker at få information om seneste emner.
Emma tilbyder flere måder, hvorpå kunder kan få kundesupport. En af de vigtigste måder, du kan få hjælp på, er ved at anmode om en live demo med virksomheden. Du kan gøre det ved at udfylde kontaktformularen og fastsætte tiden og datoen for live demo.
Emmas vidensbase er den vigtigste ressource til at finde svar på almindelige spørgsmål og problemer. Du kan få adgang til det ved at klikke på knappen “Resources” i øverste højre hjørne af Emmas hjemmeside. Her kan du finde artikler, vejledninger og ofte stillede spørgsmål vedrørende de forskellige emner.
Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål i vidensbasen, kan du indsende en supportbillet til Emmas kundesupportteam. For at gøre dette skal du gå til kontaktsiden og udfylde alle de nødvendige detaljer, herunder dit navn, e-mailadresse og besked, og indsende din anmodning. Virksomhedens supportteam vil gennemgå din anmodning og svare så hurtigt som muligt.
Emma tilbyder også en live chat supportfunktion, hvor du kan chatte med en kundesupportrepræsentant i realtid. Denne funktion er tilgængelig hele tiden, og du kan få adgang til den ved at klikke på chat-ikonet i nederste højre hjørne af Emmas hjemmeside.
Emma tilbyder også telefonsupport til kunder. Du kan finde telefonnummeret på Facebook-siden og ringe til dem på +1 615-292-5888.
Virksomheden er også på sociale medieplatforme, herunder Twitter, Facebook or LinkedIn, hvor du kan stille spørgsmål og få hjælp fra support team.
Husk, at svartider kan variere afhængigt af den metode, du vælger, og nogle problemer kan tage længere tid at løse end andre.
Emma er en cloud-baseret e-mail-marketingplatform, der gør det muligt for brugere at designe e-mail-kampagner og gennemgå deres resultater.
Emmas kundeserviceteam tilbyder følgende supportkanaler: support på sociale medier, livechat, kontaktformular eller forum- og fællesskabssupport.
Du kan kontakte Emma ved at e-maile dem, ringe til deres hotline eller ved at lægge en besked via deres live chat support. Alternativt kan du bruge deres forbrugerforum, hvis du foretrækker selvbetjeningssupport og ønsker at få information om de seneste emner.
Emma har en kundesupport e-mailadresse: hi@myemma.com.
Ja, Emma har live chat support.
Emma tilbyder callcentersupport på + 1 615-292-5888.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.