Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Om LiveAgent

Om LiveAgent

Vidste du, at LiveAgent er den originale helpdesk-software?

Helt tilbage i 2004 oprettede vores grundlæggere, Viktor og Andrej, et softwareudviklingsfirma kaldet Quality Unit. De indså, at kommunikation med deres kunder ofte var ineffektiv, så de søgte efter software, der kunne hjælpe dem med at levere kundeservice i realtid. Da de opdagede, at der ikke var nogen løsning der kunne opfylde deres behov, besluttede de sig for at udvikle LiveAgent – et komplet kundesupportværktøj med live chat, billetter og help desk-funktioner.

Resten er historie. LiveAgent blev grundlagt med to frygtløse pionerer i spidsen, der var fast besluttet på at gøre deres drømme til virkelighed. Og det gjorde de. I dag betjener LiveAgent over 150 millioner brugere og over 40.000 virksomheder verden over. Vi beskæftiger over 100 innovatører og har tre kontorer – to i Europa (Bratislava og Kiev) og et i New York City.

Den bedste del? Næsten 15 år senere er vores kunder et vidnesbyrd om vores mål om at gøre LiveAgent til den bedste og mest alsidige helpdesk-software på markedet.

Mission

Hos LiveAgent er vi dedikerede til at skabe overkommelig, funktionel og frem for alt nyttig software. Vores mål er at blive ved med at presser grænserne for vores tænkning, design og kodning for løbende at blive bedre. Vi bestræber os på at tilbyde et innovativt værktøj, der bliver ved med at udvikle sig i henhold til vores kunders behov.

Virksomhedens vision

Vores vision er at sætte kundesupport i centrum for enhver virksomhed. Vi ønsker, at fremragende kundeservice er opnåelig såvel som en standardpraksis. Fremragende service bør ikke være ekstraordinær; det skal være givet, uanset hvilken kanal du bruger til kommunikation.

Mød vores ledere

  • Andrej Harsani

    Andrej Harsani

  • Viktor Zeman

    Viktor Zeman

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.